AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #61 Skrevet 29. august 2011 Takk! Det har jeg gjort. Men vi har barn, og jeg har ikke lyst til å miste halve tida med dem fordi han er en idiot - dvs hvis det han sier er sant, kan vi sikkert prøve å gå videre, hvis ikke gidder jeg jo ikke mer. Så kan jeg ringe henne? Har ikke tenkt å legge noe skyld på henne i det hele tatt, det er han som er dust. Men skulle gjerne hørt hva hun sier, har han lagt seg etter henne på andre måter? Er jeg naiv og teit som vurderer å tro ham? Skjønner ikke helt hva du mener. Du vet at han skriver til henne med pseudonym(!), du vet at han har tilbudt seg å være elskeren hennes, han er en voksen(?) mann med kone og barn som kurtiserer en 20 år gammel nakenmodell. Også sier han at han ikke syns hun er spesielt pen... Om sannheten er at han virkelig ikke syns denne 20 år gamle nakenmodellen er spesielt pen, så blir det jo bare enda mer utrolig at han skal drive og sende henne meldinger. Enda mer respektløst og skikkelig mannsgris-aktig. Da tar det seg bedre ut i mine øyne hvis han faktisk er litt forelska i henne. Tenker du at denne mannen er til å stole på og at han har god dømmekraft???
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #62 Skrevet 30. august 2011 Nei, jeg tror ikke at han er til å stole på og ikke at han har god dømmekraft. Men jeg vet at han har veldig lav selvfølelse pga kraftig overvekt og jeg vet at jeg er veldig glad i ham. Han sier at han flørta med henne fordi det fikk ham til å føle seg bedre, men at det ikke lå noe mer i det. Men ord er jo billige da... Og han er lyveekspert. Ang å ringe denne jenta så tror jeg at hun vil fortelle sannheten fordi hun mest sannsynlig ikke har noen grunn til å lyve. Jeg tror ikke hun er interessert i ham. Jeg kan ikke bygge et forhold på løgn, men jeg kan ikke telepati og har ingen løgndetektor heller, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det eneste alternativet er å kvitte meg med ham, men om han da sier det som er sant? Tenk så masse tid jeg mister sammen med barna mine! Kun fordi han er en idiot.
Steinar40 Skrevet 30. august 2011 #63 Skrevet 30. august 2011 Nei, jeg tror ikke at han er til å stole på og ikke at han har god dømmekraft. Men jeg vet at han har veldig lav selvfølelse pga kraftig overvekt og jeg vet at jeg er veldig glad i ham. Han sier at han flørta med henne fordi det fikk ham til å føle seg bedre, men at det ikke lå noe mer i det. Men ord er jo billige da... Og han er lyveekspert. Ang å ringe denne jenta så tror jeg at hun vil fortelle sannheten fordi hun mest sannsynlig ikke har noen grunn til å lyve. Jeg tror ikke hun er interessert i ham. Jeg kan ikke bygge et forhold på løgn, men jeg kan ikke telepati og har ingen løgndetektor heller, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det eneste alternativet er å kvitte meg med ham, men om han da sier det som er sant? Tenk så masse tid jeg mister sammen med barna mine! Kun fordi han er en idiot. Du får si klart ifra at han må skjerpe seg. 1
Gjest KateW Skrevet 30. august 2011 #64 Skrevet 30. august 2011 I mitt vokabular har flørtingen en seksuell undertone. Noe jeg tror de fleste mener med flørting. Men som vanlig er det mange merkelige meninger her Vi hadde en hel tråd om dette for ei tid tilbake, den var på sikkert 20 sider, hvor du som vanlig var den eneste som var enig med deg. Stadig sier du at du kan lære av andre, og ta til deg momenter som er veldokumenterte og forandre mening. I don't think so. Å flørte betyr IKKE å pule. Jeg flørter med alle jeg kan, uavhengig av kjønn, alder og seksuell legning, og det gjør hverdagen bra! 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #65 Skrevet 30. august 2011 Vel, jeg er faktisk helt enig med Steinar40. 1
Gjest Marregutt Skrevet 30. august 2011 #66 Skrevet 30. august 2011 Jeg klinte med en 41 år gammel kollega på byen foran sjefen min da jeg var 19 selv. Det ble bare god stemning på jobb mandagen etterpå. Litt kleine første fem minutter, men så ble det bare ledd av. Men hun g jeg flørtet litt under de andre sin radar senere, før jeg sluttet og begynte å studere. Hun var eldre, jeg ung, men HERREGUUUD så deilig hun er!! 1
Steinar40 Skrevet 30. august 2011 #67 Skrevet 30. august 2011 (endret) Vi hadde en hel tråd om dette for ei tid tilbake, den var på sikkert 20 sider, hvor du som vanlig var den eneste som var enig med deg. Stadig sier du at du kan lære av andre, og ta til deg momenter som er veldokumenterte og forandre mening. I don't think so. Å flørte betyr IKKE å pule. Jeg flørter med alle jeg kan, uavhengig av kjønn, alder og seksuell legning, og det gjør hverdagen bra! Hva skal jeg lære av dette? Det passer ikke for meg, og dermed er det ikke noe å lære. Det gir meg som sagt ingenting. Jeg er ikke så desperat heldigvis. Endret 30. august 2011 av Steinar40 1
Gjest KateW Skrevet 31. august 2011 #68 Skrevet 31. august 2011 Hva skal jeg lære av dette? Det passer ikke for meg, og dermed er det ikke noe å lære. Det gir meg som sagt ingenting. Jeg er ikke så desperat heldigvis. ØH? Nei, du sier at flørt er for sex. De andre sier at man kan skille mellom sosial/omgjengelig flørting og seksuell flørting. Førstnevnte kan man gjerne gjøre med kolleger, selv om ikke DU personlig får noe ut av det, så er det altså noe som beriker livene til mange. Det du kan lære er at det finnes andre definisjoner på ord enn de du bruker, og at flere enn din virkelighet kan være korrekt. I USA bruker de Dollar, i Norge bruker vi kroner. Vil du da si at Dollar ikke finnes, fordi du ikke bruker det i Norge? 1
Gjest Eurodice Skrevet 31. august 2011 #69 Skrevet 31. august 2011 Hva skal jeg lære av dette? Det passer ikke for meg, og dermed er det ikke noe å lære. Det gir meg som sagt ingenting. Jeg er ikke så desperat heldigvis. Hvis din fremtoning i virkeligheten er som i dine mange tusen innlegg her, tviler jeg sterkt på om noen i det hele tatt føler for å forsøke å flørte med deg. 2
Steinar40 Skrevet 31. august 2011 #70 Skrevet 31. august 2011 ØH? Nei, du sier at flørt er for sex. De andre sier at man kan skille mellom sosial/omgjengelig flørting og seksuell flørting. Førstnevnte kan man gjerne gjøre med kolleger, selv om ikke DU personlig får noe ut av det, så er det altså noe som beriker livene til mange. Det du kan lære er at det finnes andre definisjoner på ord enn de du bruker, og at flere enn din virkelighet kan være korrekt. Flørting har en seksuell undertone, ellers heter det å være omgjengelig. Har ingenting med flørting å gjøre. Så da er vi enige om det hehe Hvis det da ikke er en seksuell undertone i all omgjengeligheta di? I USA bruker de Dollar, i Norge bruker vi kroner. Vil du da si at Dollar ikke finnes, fordi du ikke bruker det i Norge? Dollar finnes ikke (i normal bruk) i Norge, nei. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå