Gå til innhold

Flørte med kolleger?

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Flørting for meg er ikke klining og sex - bare for å ha det understreket.

For meg er flørting det å ha en lett tone, humoristisk blikk, noen bra vitser .. Menn som kommer til pulten min og vitser litt, ler og får meg til å le .. sånn kaller jeg flørting og slike menn er med på å gjøre arbeidsdagen ganske mye mer trivelig.

Klining og sex har ingenting på jobb å gjøre for mitt vedkommende.

Jeg har samme oppfatning som deg, Jytte.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jytte / Belladonna:

Jeg vet ikke om jeg leser dere galt, men det var vel akkurat dét jeg også mente.

Skrevet

Flørt er en selvfølgelig del av livet, spør du meg. Det å flørte er jo ikke noe annet enn å smile litt ekstra, si noe pent og være hyggelig - jeg kan flørte med alt fra gamle damer til unge menn og det betyr absolutt ikke at jeg legger noe i det.

Flørt er da bare en omgansform.

Å flørte på jobb er like akseptabelt som å flørte et annet sted, men jeg er helt enig med Giacomo P: Det er fryktelig dumt å gå over streken og man må holde det lett og ubesværet.

• Liker 1
Skrevet

I mitt vokabular har flørtingen en seksuell undertone.

Noe jeg tror de fleste mener med flørting.

Men som vanlig er det mange merkelige meninger her :smoke:

• Liker 3
Skrevet

Tøv! Dette er DIN virkelighetsoppfatning, ikke min. Mange tenker nok slik, men det er faktisk mulig å gjøre noe for andre uten å forvente eller ønske noe tilbake.

Kanskje du skulle prøve det?

Hvis det passer seg sånn.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

På min jobb er det høyt under taket, vi både flørter og er "stygge" med hverandre, men så lenge alle vet det bare er fjas og fanteri så er det bare med på å gjøre arbeidsplassen min til verdens beste.

Men man skal holde seg innenfor visse grenser, klining og sex er nevnt og jeg vil også legge til når man går fra uskyldig flørt til å faktisk legge an på. Det er forskjell på å si "så fin du var i dag" på kontoret og å klokken 02.43 på jobbfesten legge en hånd på låret ditt og si "du er så jææævelig fiiin". Sånt gjør ikke mandagen bedre.

• Liker 3
Gjest MorAase
Skrevet

Glad for at jeg fant denne tråden. Da kan jeg formidle til en del par jeg har møtt gjennom årene at de bør splitte lag, og sikkert gi vekk ungene sine. Siden de traff hverandre på jobb og slik :nei:

• Liker 1
Skrevet

Men man skal holde seg innenfor visse grenser, klining og sex er nevnt og jeg vil også legge til når man går fra uskyldig flørt til å faktisk legge an på. Det er forskjell på å si "så fin du var i dag" på kontoret og å klokken 02.43 på jobbfesten legge en hånd på låret ditt og si "du er så jææævelig fiiin". Sånt gjør ikke mandagen bedre.

Og derfor er det mye bedre å holde seg unna all flørting.

Men såpass vett er det åpenbart ikke alle som har.

• Liker 2
Gjest henriett3
Skrevet

Når man skal finne feil, ikke bruk kikkert men speil.

• Liker 7
Gjest Eurodice
Skrevet

I mitt vokabular har flørtingen en seksuell undertone.

Noe jeg tror de fleste mener med flørting.

Og du, Steinar, er ute av stand til å forstå og respektere at andres meninger er like gyldige som dine.

• Liker 3
Skrevet

Hvis det passer seg sånn.

Så du setter betingelser for å udføre en betingelsesløs handling....?

• Liker 4
Skrevet

Er du i et forhold?

Hadde typen min flørtet med kollegaen sin hadde jeg ikke likt i det hele tatt!!!

Er veldig sjalu.... så snakk med en du er i forhold med om det (hvis du er)

• Liker 2
Skrevet

Så du setter betingelser for å udføre en betingelsesløs handling....?

Selvfølgelig. Skal jeg gjøre en betingelsesløs handling overfor noen så må denne personen fortjene det.

Skrevet

Selvfølgelig. Skal jeg gjøre en betingelsesløs handling overfor noen så må denne personen fortjene det.

...javel.....

????

• Liker 2
Skrevet

...javel.....

????

Ja, jeg hjelper f.eks ikke en person som like godt kan klare å gjøre det selv. Latskap fortjener ikke min hjelp.

Skrevet

Ja, jeg hjelper f.eks ikke en person som like godt kan klare å gjøre det selv. Latskap fortjener ikke min hjelp.

Høflighet, taktfullhet, conduite, kavaleri, dannelse....

Hvor kommer latskaben ind i billedet? Dette gjør meg litt trist....

• Liker 4
Skrevet

Høflighet, taktfullhet, conduite, kavaleri, dannelse....

Hvor kommer latskaben ind i billedet? Dette gjør meg litt trist....

Har du ikke truffet på late folk?

Det gjør meg litt overrasket.

Skrevet

Har du ikke truffet på late folk?

Det gjør meg litt overrasket.

Selvsagt har jeg truffet late mennesker. De har like meget krav på respekt og høflighet som alle andre.

• Liker 4
Skrevet

Er singel, så selvfølgelig kan jeg flørte litt på jobb. Men det gjelder ikke med alle jeg jobber sammen med. Noen er flørtete andre ikke. Har flere jeg kan gi en skikkelig go`klem til. Noen ganger vil de klemme, andre ganger vil jeg klemme. Skjønt, klemming har lite med flørting å gjøre..bare vise omsorg for de rundt seg. Idag klemte jeg en mannlig kompis fordi han ville ha en klem. Igår prøvde jeg å kysse en kollega, det ville hun ikke. Men 10 minutter etterpå kom hun å gav meg en klem:) Hva defineres som flørting egentlig??

Skrevet

For meg er flørting det å ha en lett tone, humoristisk blikk, noen bra vitser .. Menn som kommer til pulten min og vitser litt, ler og får meg til å le .. sånn kaller jeg flørting og slike menn er med på å gjøre arbeidsdagen ganske mye mer trivelig.

Jeg tenkte dette ble kalt å være hyggelig og ikke flørting...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...