Gå til innhold

Flørte med kolleger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å flørte med kolleger? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men ikke hopp til sengs med dem om du har tenkt å bli i firmaet en stund.

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Tror kanskje ikke det er så lurt å flørte med en kollega. Du kommer jo til å møte h*n hver dag viss det går skeis..

Endret av henriett3
Skrevet

Nei. Det er ingen som kommer til å ta deg seriøst på jobb hvis du flørter deg fram.

Gjest Katten.
Skrevet

Flørting er jo bare artig, så lenge motparten er med på leken. Dog er flørting uten å ta steget videre enn flørting med kollegaer å anbefale.

Skrevet

Synes det er greit med lett vennlig flørting med folk med samme "rang", altså ikke sjefer eller folk som bestemmer over deg.

Ville aldri ha gått ut med en kollega eller latt det bli noe mer enn litt uskyldig flørting da, men det kommer jo litt an på arbeidsplassen og hvor tett dere jobber også.

• Liker 1
Skrevet

Flørte med kolleger er en uting!

Det kommer ingenting positivt ut av det.

Man er faktisk på jobb for å jobbe og være profesjonell.

Tenker her forsåvidt mest på folk som ikke er single.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Flørte med kolleger er en uting!

Det kommer ingenting positivt ut av det.

Man er faktisk på jobb for å jobbe og være profesjonell.

Tenker her forsåvidt mest på folk som ikke er single.

Jeg tror ikke du vet hva flørting er, Steinar.

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det om samboeren min flørtet med kvinner på jobben fordi han er min og bare min... :rodmer: Heldigvis tror jeg det er usannsynlig at han flørter på jobben, da han ikke er typen til det...

Skrevet

Jeg tror ikke du vet hva flørting er, Steinar.

Nei, det tror ikke jeg heller han vet.

Ja, det er ok å flørte med kolleger (også), ihvertfall for oss som vet forskjellen på å flørte og å sjekke opp. ;)

• Liker 3
Skrevet

Litt flørting på jobb er jo noe av det som gjør jobbhverdagen litt lysere :romeo:

• Liker 8
Skrevet

Litt flørting på jobb er jo noe av det som gjør jobbhverdagen litt lysere :romeo:

Bytt jobb.

Skrevet

Bytt holdning. ;)

Jeg gidder ikke å flørte når jeg ikke får noe ut av det selv.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Uhm. Det er nå jeg kommer seilende inn fra sidelinjen og mener at det er ganske mange par som har "funnet hverandre" på jobb. Jeg håper virkelig de flørtet litt før de giftet seg.

• Liker 7
Skrevet

Litt hyggelig småflørting synes jeg er ok (men jeg som er en idiot skjønte aldri at det var det jeg gjorde før noen fortalte meg det. Jeg syntes bare det var mange hyggelige jenter/ kvinner der. Hvor naiv kan man bli????)

Men jeg har som princip å ikke kline eller kopulere med kolleger. Man skal jo forholde seg til hverandre i det daglige, og det er ikke gitt at litt tilfeldig elskov skaber herlig stemning under morgenrapporten....

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg gidder ikke å flørte når jeg ikke får noe ut av det selv.

Består alle livets forhold "butikk med fortjeneste" for deg, Steinar?

• Liker 3
Skrevet

Består alle livets forhold "butikk med fortjeneste" for deg, Steinar?

Skal man være helt ærlig så er det sånn for alle.

Ingen gjør noe uten å få et eller annet igjen for det selv.

Som kan være alt ifra penger til en god/bedre følelse.

Skrevet

Skal man være helt ærlig så er det sånn for alle.

Ingen gjør noe uten å få et eller annet igjen for det selv.

Som kan være alt ifra penger til en god/bedre følelse.

Tøv! Dette er DIN virkelighetsoppfatning, ikke min. Mange tenker nok slik, men det er faktisk mulig å gjøre noe for andre uten å forvente eller ønske noe tilbake.

Kanskje du skulle prøve det?

• Liker 5
Skrevet

Litt hyggelig småflørting synes jeg er ok (men jeg som er en idiot skjønte aldri at det var det jeg gjorde før noen fortalte meg det. Jeg syntes bare det var mange hyggelige jenter/ kvinner der. Hvor naiv kan man bli????)

Men jeg har som princip å ikke kline eller kopulere med kolleger. Man skal jo forholde seg til hverandre i det daglige, og det er ikke gitt at litt tilfeldig elskov skaber herlig stemning under morgenrapporten....

Flørting for meg er ikke klining og sex - bare for å ha det understreket.

For meg er flørting det å ha en lett tone, humoristisk blikk, noen bra vitser .. Menn som kommer til pulten min og vitser litt, ler og får meg til å le .. sånn kaller jeg flørting og slike menn er med på å gjøre arbeidsdagen ganske mye mer trivelig.

Klining og sex har ingenting på jobb å gjøre for mitt vedkommende.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...