Gå til innhold

Muskler. Hvor mye er for mye?

überninja

Anbefalte innlegg

Viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, så jeg la den her jeg.

Hører og leser stadig at det å være veltrent er positivt, men det må ikke bli for mye. Spørsmålet mitt er da: Hvor mye er FOR mye?

Selv er jeg ca 180 høy og 75 kg med rimelig minimal fettprosent og føler selv at jeg bør opp på rundt 90-100 kg før det er passelig, men skulle gjerne vist andres synspunkter på dette temaet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det helt finnes fasit på det! Det spørs vel. Har selv en søster som driver med bryting. Men til og med der får de beskjed om ikke pompe for mye muskel pga kroppen vil bli hardt som stein :( Men for min del, syntest jeg det er passe nok med muskel så lenge det gir deg litt former og strammer inn kroppen. Er ikke så stor fan av unge med mye muskel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, så jeg la den her jeg.

Hører og leser stadig at det å være veltrent er positivt, men det må ikke bli for mye. Spørsmålet mitt er da: Hvor mye er FOR mye?

Selv er jeg ca 180 høy og 75 kg med rimelig minimal fettprosent og føler selv at jeg bør opp på rundt 90-100 kg før det er passelig, men skulle gjerne vist andres synspunkter på dette temaet :)

Det er for mye når det ikke ser naturlig ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ikke blodårene tyter ut overalt, syns jeg muskler er pent, men det er så turn off med disse ekle blodårene oppåver hele armen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...