Suzy Skrevet 25. november 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 25. november 2003 Eksperimenterer' date=' riiiiiight... Flau du, suppekjerring! :x[/quote'] Kjør deg ned du a! :-? Se så fin den er nå!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #22 Del Skrevet 25. november 2003 :oops: *hvisker* øhm, hvordan får jeg min sånn???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #23 Del Skrevet 25. november 2003 Bare skriv teksten du vil ha i et vanlig innlegg, og så kopierer du det over til sitatboksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #24 Del Skrevet 25. november 2003 :oops: :oops: Øh????? :o Syns den er fin som den er, jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #25 Del Skrevet 25. november 2003 Trodde ikke du sa nei til en utfordring :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #26 Del Skrevet 25. november 2003 .. eller så kan du jo kopiere dette inn i signaturen din... LB føler seg veldig snill i dag... (ikke nok med dette .. Løwen har også fått horoskop) YpperstePuppelurePrestinne og GlamourGuru i Sekten The Serene Siren Sisters and Brothers of Strong Faith and Sexual Pleasures Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #27 Del Skrevet 25. november 2003 Eller sånn: YpperstePuppelurePrestinne og GlamourGuru i Sekten The Serene Siren Sisters and Brothers of Strong Faith and Sexual Pleasures Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #28 Del Skrevet 25. november 2003 Så blir du lagt merke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #29 Del Skrevet 25. november 2003 :evil: jada, jeg veit at alle er godere og bedre enn meg på sånne datagreier. Hvorfor skal jeg absolutt forandre på signaturen min, HÆ? kanskje jeg er fornøyd.... DU har ikke forandra på din Greeny :x :oops: Øhm, øh, takk for hjelpen girlies :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #30 Del Skrevet 25. november 2003 :evil: jada' date=' jeg veit at alle er godere [b']og bedre enn meg på sånne datagreier. Hvorfor skal jeg absolutt forandre på signaturen min, HÆ? kanskje jeg er fornøyd.... DU har ikke forandra på din Greeny :x :oops: Øhm, øh, takk for hjelpen girlies :oops: :o Eh, bare... hyggelig? (her prøver en stakkar å hjelpe, så får hun kjeft?? *hulk* ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #31 Del Skrevet 25. november 2003 .. og jeg som egentlig ikke hadde tenkt å ha flere innelgg enn 4444 .. (gjøre som Lasse...) .. - Og tenkte å registrere meg på nytt som BitteLilleBille... - men så snill som jeg er måtte jeg jo tilby hjelpen min .. og så var det gjort... Nå må jeg fortsette til 5555 :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #32 Del Skrevet 25. november 2003 Sånn kan det gå, LilleBille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #33 Del Skrevet 25. november 2003 Ikke noe trøst - bare helt enkelt .. "sånn kan det gå" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #34 Del Skrevet 25. november 2003 Ikke noe trøst - bare helt enkelt .. "sånn kan det gå" Trøst skal du alltids få! :trøste: Men jeg synes ikke det er så ille. Denne avhengig-statusen som så mange frykter... Ser fram til det, jeg. Eller kanskje en blir drita-lei før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #35 Del Skrevet 25. november 2003 Huff da, her skal det trøstes. Lenge siden jeg har forfattet en sang nå, forresten krm-hmt: (melodi: LilleMåltrost) Lille Bille Lille Bille hvorfor er du så lei Lille Bille lille Bille hvorfor er du så lei Jo fordi jeg har bli-hitt så avhengig av deg, O kjære Kvi-hinne Gaaaaaaaaaiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #36 Del Skrevet 25. november 2003 Da ble alt så mye bedre... (Hadde skrevet et langt svar .. men så ble jeg kastet ut av forumet... har sikkert vært her for mye i det siste...) Men kan nesten ikke huske at noen har laget sang til meg.... helt rørt jeg... :kysse: Og GreenSky.. : Avhengig har jeg vært lenge... - det er ikke problemet... - og jeg kommer sikkert til 5555 før jeg for sukk for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #37 Del Skrevet 25. november 2003 :o Jeg hadde også skrevet et sinnsykt bra innlegg, og borte ble hele KG, trodde det var sjefen eller no... Men sang Bille, sang skal du få når du vil 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #38 Del Skrevet 25. november 2003 Takk skal du ha... :blomst_opp: - trøsteblomst til Glammy som mistet superinnlegget sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #39 Del Skrevet 25. november 2003 Glad igjen nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #40 Del Skrevet 25. november 2003 Det samme skjedde her også, må ha vært noe feil inne på KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå