Suzy Skrevet 25. november 2003 #1 Del Skrevet 25. november 2003 Du er her!!!! *mumler* Savna deg, savna deg, savna deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #2 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har også savnet deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #3 Del Skrevet 25. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #4 Del Skrevet 25. november 2003 Hei girlies!!! Savna meg??? Savna dere også! Gjett a! Men nå er jeg her, og vi kan leke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 25. november 2003 Go' jenta, lissom!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #6 Del Skrevet 25. november 2003 :klem2: Godjenta sjøl du! Ja!!! Kooooooooooooser m Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuzy!!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #7 Del Skrevet 25. november 2003 Hvor har du vært i det siste da, glammy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 25. november 2003 Mmmmmmmmmmm!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #9 Del Skrevet 25. november 2003 Hvor har du vært i det siste da' date= glammy? På seminar i Stavanger. Bodd på hotell, spist masse god mat, lagt mye i badekar, og kost meg, selv om det var jobb :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #10 Del Skrevet 25. november 2003 Det hørtes jo fint ut! Har bodd i Stavanger i to år, jeg... Var det noen kjekke mannebein med på seminaret, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #11 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis du liker eldre menn, og da mener jeg eldre menn! (95 +, lissom )Eneste på min alder hadde akkurat fått seg dame. Men det var på tide, og veldig, veldig koselig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #12 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis du liker eldre menn, og da mener jeg eldre menn! (95 +, lissom ) Ja, jo... Liker godt eldre, søkkrike menn med dårlig hjerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #13 Del Skrevet 25. november 2003 Sa det til mormor engang. Da så hun på meg og sa, "hm, har du tenkt å ligge med'an og? Det e'kje bare bare ska eg si deg" Så så hun lurt bort på morfar.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #14 Del Skrevet 25. november 2003 Sa det til mormor engang. Da så hun på meg og sa, "hm, har du tenkt å ligge med'an og? Det e'kje bare bare ska eg si deg" Så så hun lurt bort på morfar.... :oops: Fra det ene til det andre... Snakker mormora di stavanger-dialekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #15 Del Skrevet 25. november 2003 Bergen, mormor var fra Bergen. Og sitatet var et hun kom med ganske sent i livet, da hun hadde mistet hemninger hun tidligere hadde. Men vi lo mye og hun lo nesten mest, når hun i klare øyeblikk skjønte hva hun hadde sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 25. november 2003 Nå har jeg tittelen i signaturen også. Fint altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #17 Del Skrevet 25. november 2003 :o Men hvorfor med så liten skrift???? HÆ? :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2003 #18 Del Skrevet 25. november 2003 Ja! :fy: Er du litt FLAu over sekten, eller? Prøver du å skjule den litt med liten skrift, liksom? :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 25. november 2003 Eksprimenterer... må nok ha det litt større ja... :klø: Skal vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #20 Del Skrevet 25. november 2003 Eksperimenterer, riiiiiight... Flau du, suppekjerring! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå