Gå til innhold

Kløe og svie i underlivet


Gjest Flaujente

Anbefalte innlegg

Gjest Flaujente

Lørdag kveld hadde jeg sex med en gammel venn jeg traff på byen. Idiotene vi var brukte vi ikke kondom, det pleier jeg alltid!! Men sånn ble det da. Jeg har etter dette vært ekstremt sår og klør endel i underlivet. Det er veldig rødt på hele de indre kjønnsleppene og blør litt. Men det kan godt være fordi jeg har klødd så mye. Det kommer endel utflod også, men lukter ingenting. Jeg merker jeg har veldig panikk for kjønnsykdommer og angrer så sinnsykt på at vi ikke brukte noe. Var egentlig bare fordi jeg kjente han og vi har til og med hatt sex før, for lenge siden.( dårlig unnskyldning men) Men tenkte og på om det går ann å bli så sår rett og slett fordi vi holdt på i timesvis og han er ganske "well hung" . Vi skal treffes igjen snart, men tør ikke før jeg finner ut av dette. Tenke også på om det kan være sopp? Har ikke hatt det før så vet ikke hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg til legen i morra. Både for å finne ut om du har en infeksjon (noe som er helt vanlig å få også uten sex) og for å finne ut om du kan ha fått noe verre fra k.k.-en. Lykke til!

PS: Kjøp kondomer når du først er på apoteket. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter

Men kan kjønnsykdommer vise symptomer etter 1 dag? Det er det jeg syntes er litt rart, men ja, skal til legen i morra! Aldri igjen sier jeg bare, fytti dette er fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan kjønnsykdommer vise symptomer etter 1 dag?

Ikke såvidt jeg vet (men jeg er bare en glad amatør).

Synes det høres ut som du er litt ekstra sår og klør av den grunn. Kapsler med melkesyrebakterier er et greit middel mot kløe og uhumskheter som kan blomstre opp, og helt uten bivirkninger. Du kan jo prøve det mens du venter på time.

Og ikke dropp legetimen sjøl om kløen gir seg. Bare å gå å tenke på noe sånt er usunt for kropp og sjel, for ikke å snakke om drepen for videre sexliv.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke droppe legetimen! Hehe! Ringte til og med legevakta for å høre om fastlegen min var der i kveld.. :) har smørt meg med en krem jeg kjøpte på apoteket i dag og syns det er litt bedre men skal finne ut av det uansett. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss inkubasjonstid på kjønnsykdommer. Noen organismer kan imidlertid gi en liden lokalreaksjon ved smittestedet. Når det er sagt, kan det oppstå mye andet festlig. Det er ikke uvanlig at det oppstår noen mindre rifter i vagina under litt voldsom sex, særlig hos yngre jenter, fordi de har tynnere og mere sårbar slimhinde.

Når man møder en ny partner, møder man også en ny bakteriekultur. Det behøver ikke være "farlige" bakterier, men like fullt kan det da oppstå mindre ubalanser i underlivet, herunder kan det også komme kløe og lukt. Kløe kan fort bli til svie når man klør mye og intenst.

Ta deg en test, men ikke få panikk. Reaksjonen høres ut til å være litt mere enn hva man kunde forvente av det jeg beskrev over, men jeg kan ikke si noe sikkert her i forumet. Få det undersøkt, og forhåbentlig og sannsynligvis, er du derved en bekymring fattigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer fra legen nå, hun sa det var soppinfeksjon, men at det antagelig har blusset opp pga sexen. Fikk dessuten beskjed om å ikke klø så mye...hehe!Har kjøpt noen piller og krem så skal musa bli god i løpet av no time :D hun sa det ikke var noe vits å teste for kjønnsykdommer så tidlig etter, skal tilbake om 2 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...