Gå til innhold

Kortisonsprøyte i kneet


Mynona

Anbefalte innlegg

Jeg skal sette kortisonsprøyte i knærne denne uken, og jeg gruer meg noe voldsomt. Noen som har gjort det?? Er det vondt??

Er det vondt etterpå? Altså vondt å gå eller noe sånt?

Hjelpes... gruer meg.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ubehagelig. Men er så fort gjort:)

Lurt å ikke se på, men kanskje telle inni seg for da er man ikke så konsentrert over det som skjer. Det skal ikke være vondt etterpå.

Har du krykker? For er lurt å ikke belaste det kneet så mye etterpå - for da er virkningen av kortisonsprøyta bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, godt å høre.. Gruer meg likevel da.

Krykker og ja.. hmm.. visste ikke at jeg måtte det og.. Har heldigvis noen liggende. Håper de er store nok, for de brukte jeg som barn.

Og jeg som skal ha i begge knærne.. Kanskje han tar ett av gangen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å grue seg:)

Vært igjennom dette noen ganger, og gruer meg hver gang, men gleder meg til det er overstått

Der du får spøytene - de låner bort eller selger kanskje krykker til en billig penge? Har noe med avlastningen å gjøre. Men slike ting kan du jo spørre om når du skal gjøre det.

Går greit å ta begge samtidig. Men man blir liksom mer "handicappet" siden begge beina har vært gjennom samme behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke vondt i det hele tatt :) Sprengte litt, men han hadde blandet den med lokalbedøvelse, så jeg ble rimelig fort nummen.

Tok bare ett kne om gangen. Skal se om det funker der først, før vi evt tar det andre. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...