Gjest Bever Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 Er det noen som har forsøkt noe som HJEPER med å bli kvitt problemet ? Har forsøkt skinne i flere år (Hardeste skinne) den er så og si tygd i stykker på kort tid. Har kanskje hjulpet noe om ikke annet at jeg ikke sliper ned så mye på tennene i overmunnen. Til gjengjeld har jeg fått vesentlig mere hull i tennene i overmunnen der skinna er på natten selv om renholdet er upåklagelig. Fra 0 hul har jeg fått 15 hull på få år + stygge flekker og småskader på tennene. Våkner med vond kjeve og ansiktssmerter stort sett hver dag alikevel. Har forsøkt laserbehandling. Desverre var det langt unna og bytrafikk som gjorde at jeg spente kjeven såpass mye på til og fraturen at behandlingen var bortkastet. Gjør disse kjeveøvelsene mange ganger om dagen. Men det har desverre ikke hjulpet så mye alikevel. Har funnet en manuellterapaut som vistnok har greie på kjevedysfunksjon og kan vist behandle dette. Men det er laaang ventetid for å komme inn. Og ikke hvet jeg om det kan være til noe hjelp heller. Men er litt desperat etter å finne NOE som kanskje kan hjelpe. Noen her som har noen råd eller funnet en behandling som virker permanent ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2011 #2 Del Skrevet 15. august 2011 Har også kjevedysfuksjon og lurer også på dette. Håper det er noen som har funnet en behandling som virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå