Gå til innhold

sommerleirforelskelse

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om storebroren til en ennine er frelsket i meg. Han går i samme klasse som meg, vi er begge 16 år. Vi var på samme sommerleir i sommer. Men jeg er usikker på om han bare er en venn. Jeg kjenner ham jo veldig godt og han har alltid vært høfflig mot meg. Kan hende er det bare dette.Han ser meg ofte leeenge i øynene og smiler. Vi tøyser og tuller masse. Han velger ofte å gå med meg steden for vennene sine. Han sier pene ting om meg, at jeg er fin på håret eller at han liker øynene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men tenkte kanskje at jeg kunne sende ham en melding. Vi begynner på videregående til høsten og går dermed ikke i klasse mer. Ikke noen romantisk melding altså, men kanskje en liten melding likevel, som muligens kan åpne opp for videre kontakt.

Jeg ble så veldig forelsket i ham. Jeg har ikke greid å tenke på noe annet i det siste. Men så er jeg så usikker på om vi bare tøysa vennskapelig, eller om det var flørting. Jeg føler at ingen så flott som hn noen gang kunne sett to ganger på meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Er det sånn at jeg har posta feil?

Eller er det ikke så vanlig at gjester for svar?

Eller er det fordi problemet mitt er litt for vanlig?

Håper fremdeles på svar :)

(trenger ikke være noe fancy altså :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Helt ærlig skjønner jeg ikke heeeeelt hva problemstillingen din er?

Om du vil åpne for videre kontakt og gjøre det mulig for å komme til bunns i deres følelser: så send en melding. Add han på facebook. Prat med ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om storebroren til en ennine er frelsket i meg.

Det er mange enniner som er frelsket. Dessverre har ikke språkforskerne funnet ut hva disse begrepene betyr, så det er vanskelig å diskutere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tøyser masse, han er hellere sammen med deg enn med vennene sine og han gir deg komplimenter? Jeg tror at han er forelsket i deg.

Send ham en koselig melding og se hva som skjer. Har han likevel bare vennskapelige følelser for deg, så vet du i alle fall det og kan gå videre.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...