Virina Skrevet 14. august 2011 #1 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Hei :-) Kjæresten min er for øyeblikket i militæret og kommer hjem på langperm om to uker. I den forbindelse har jeg veldig lyst til å ordne en fin, liten overraskelse til han som gjør det ekstra koselig for han å komme hjem, men er desverre helt tom for ideer selv akkurat nå.. Sist gang kjøpte jeg masse forskjellig "romantisk" smågodt som røde lepper, hjerter osv fra Candy King og Love Hearts som jeg tok ut av emballasjen, og puttet alt oppi en gjennomsiktig, liten plastpose blandet med masse hjerter i forskjellige størrelser som jeg selv hadde klippet ut av rosa papir. I posen la jeg også en stor hjertelapp hvor jeg skrev "Jeg elsker deg". Denne posen med "kjærestegodteri" knøt jeg da igjen med en rød silkesløyfe, gjemte den i leiligheten, tegnet kart og laget små lapper med hint og gåter om hvor overraskelsen lå gjemt, så han måtte gå på skattejakt - og han elsket det :-) Har dere noen forslag til hva jeg kan overraske han med neste gang? Noe kreativt som ikke koster så mye? :-) Har desverre ikke all verden med penger.. Endret 14. august 2011 av Vilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #2 Del Skrevet 14. august 2011 gammel er du? 14? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 14. august 2011 #3 Del Skrevet 14. august 2011 Øl, potetgull og film. Sex etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 14. august 2011 #4 Del Skrevet 14. august 2011 Øl, potetgull og film. Sex etterpå. Når han kommer hjem på perm, vil jeg tro han setter pris på om sexen er først 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 14. august 2011 #5 Del Skrevet 14. august 2011 Når han kommer hjem på perm, vil jeg tro han setter pris på om sexen er først Ja evt det. Eller, du kan pine han gjennom filmen. Du kan ta på han og tease han under hele filmen. Da setter han ekstra stor pris på sexen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virina Skrevet 14. august 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2011 gammel er du? 14? No, I'm not ;-) Bakgrunnen for skattejakt-opplegget var at han helgen før hadde nevnt at han pleide å mimre mye tilbake til barndommen sin da moren hans av og til laget slike skattejakt-leker for han og søsknene hans, og at han syntes dette var så koselig og på en måte savnet litt den barnslige spenningen og stemningen rundt det hele. I tillegg er han av den typen som elsker smågodt, så da måtte jeg bare :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 14. august 2011 #7 Del Skrevet 14. august 2011 Ja evt det. Eller, du kan pine han gjennom filmen. Du kan ta på han og tease han under hele filmen. Da setter han ekstra stor pris på sexen etterpå Thats just mean.. ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå