AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Del Skrevet 14. august 2011 Har i hele dag hatt smerter rett under ribbebeina på høgre side. De ligger "inn" i magen så det gjør vondt å puste. Det virker som det bare blir verre. I tillegg er høgrearmen min smålammet. Jeg har blødd konstant i underlivet i ei uke. Skiftet fra microgynon til ceracette, til microgynon igjen. Hadde da 2 menstruasjoner for noen uker siden, men jeg bare fortsetter å blø. Jeg har også unormalt mye utflod(Hvit, tykk), men det kan vere pga såpevask. Jeg klør ikke, og har ikke kjønnssykdom. Kan dette rett og slett vere graviditet? Blindtarmbetennelse? Aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria M Skrevet 14. august 2011 #2 Del Skrevet 14. august 2011 Hvis det var meg så hadde jeg i det minste tatt en telefon dersom jeg hadde det slik. Mam hvet jo aldri....og det skader ikke å spørre dem. Du kan eventuelt hvis de sier det, ta deg en tur til legevakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 15. august 2011 #3 Del Skrevet 15. august 2011 Ring legen din og hør om h*n anbefaler deg å komme inn for en sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå