Nytt liv Skrevet 18. august 2011 #41 Del Skrevet 18. august 2011 Fikk brev for to dager sidem, men ingen penger på konto i dag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 18. august 2011 #42 Del Skrevet 18. august 2011 Altså, skatteoppgjøret skal være ferdig 17. august. Penger tilbake blir kjørt ut f.o.m den datoen. Ergo må man regne med at det kan ta 1 opptil 2 dager før pengene er på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syffe Skrevet 18. august 2011 #43 Del Skrevet 18. august 2011 Bah... Jeg har heller ikke fått oppgjøret. Forstår ikke hvorfor mitt oppgjør skal ta så lang tid i grunn. Jeg har ingen bolig eller noe slikt. Eneste endring jeg har gjort er å søke om særfradrag der søknaden ble sendt en dag etter fristen pga. eksamener. Jeg ba om å få den med og forklarte hvorfor den ikke hadde komt avgårde tidligere. Altså, enten har de kastet det, eller så har de brukt de to sekundene det tar å legge det inn (har hatt det før). Jaja, får vente tålmodig til september... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå