Gå til innhold

skatteoppgjøret i august


ellen :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehm.. :sjenert: Hvordan ser man om skatteoppgjøret er klart? Hos meg står det bare at selvangivelsen ikke er levert (på internett). Nå ble jeg faktisk litt nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vi som ikke har fått SMS og mail vil ikke få oppgjøret i august heller?

Har du bolig, og i såfall, har du oppgitt areal og byggeår?

Se artikkel fra VG fra tidligere i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bolig, og i såfall, har du oppgitt areal og byggeår?

Se artikkel fra VG fra tidligere i sommer.

Ja, jeg har levert inn mål på bolig, selvom jeg har så ny bolig at jeg tror de bruker den oppmålingen som var da den var nybygd.

Ser at det har endret seg på Altinn .. nå står det "Selvangivelse er levert" .. det stod ikke før. Men siden jeg ikke har fått mail eller SMS så er det mulig jeg må vente til siste utbetalingen i september.

Mulig det skyldes at jeg leverte inn oppmålingen fysisk på papir og ikke elektronisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har levert inn mål på bolig, selvom jeg har så ny bolig at jeg tror de bruker den oppmålingen som var da den var nybygd.

Ser at det har endret seg på Altinn .. nå står det "Selvangivelse er levert" .. det stod ikke før. Men siden jeg ikke har fått mail eller SMS så er det mulig jeg må vente til siste utbetalingen i september.

Mulig det skyldes at jeg leverte inn oppmålingen fysisk på papir og ikke elektronisk.

Alle boligskjema som ble levert på papir innen fristen skal visstnok være registrert, med mindre det er feil/uklarheter i registrene.

Hvis du får skatteoppgjøret den 17. august, så vil jeg tro skatteoppgjøret skal ligge i altinn nå.

Neste skatteoppgjør kommer den 17. september, og det siste kommer rundt 20. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle boligskjema som ble levert på papir innen fristen skal visstnok være registrert, med mindre det er feil/uklarheter i registrene.

Hvis du får skatteoppgjøret den 17. august, så vil jeg tro skatteoppgjøret skal ligge i altinn nå.

Neste skatteoppgjør kommer den 17. september, og det siste kommer rundt 20. oktober.

På Altinn står bare "Foreløpig beregnet sum skatt og avgift kr ..."

Under står det at dette må ses på som midlertidig .... osv.

Med min flaks for tiden så blir det vel 20. oktober :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Altinn står bare "Foreløpig beregnet sum skatt og avgift kr ..."

Under står det at dette må ses på som midlertidig .... osv.

Med min flaks for tiden så blir det vel 20. oktober :snurt:

Samme står hos meg, og jeg har også levert boligopplysningene :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen altså.. det var ikke oppmuntrende. Jeg hadde håpt jeg skulle få oppgjøret nå jeg også, men når jeg logger inn på Altinn står bare selvangivelsen min - og jeg har også levert inn det boligkjemaet. Knurr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg har tenkt etter litt så har det hendt før også att ikke skatteoppgjøret var ferdig beregnet, men pengene kom før det ble gjort om på altinn.

Spennende å se i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper i det lengste at det blir denne måneden - hadde vært veldig godt med litt ekstra nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle boligskjema som ble levert på papir innen fristen skal visstnok være registrert, med mindre det er feil/uklarheter i registrene.

Hvis du får skatteoppgjøret den 17. august, så vil jeg tro skatteoppgjøret skal ligge i altinn nå.

Neste skatteoppgjør kommer den 17. september, og det siste kommer rundt 20. oktober.

I år er det fire skatteoppgjørdatoer;

24. juni

17. august

14. september

19. oktober...

(Til neste år blir det enda "hyggeligere" med seks - 6 - oppgjørsdatoer!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringte dem igår og fikk vite at jeg får mitt enten i september .... eller oktober, det var visst umulig å si :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringte dem igår og fikk vite at jeg får mitt enten i september .... eller oktober, det var visst umulig å si :snurt:

Uff.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringte dem igår og fikk vite at jeg får mitt enten i september .... eller oktober, det var visst umulig å si :snurt:

kjedelig dette her, hadde du mye forandringer i selvangivelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...