AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Del Skrevet 14. august 2011 Heisann! Jeg har nylig vært innlagt på sykehus, og i den forbindelse fikk jeg en del væske intravenøst. Eneste er at jeg nå kjenne denne lukten hele tiden. Kan det være at jeg svetter det ut? Holder på å bli gal av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #2 Del Skrevet 14. august 2011 Hadde samme problemet da jeg lå på sykehus 3 dager etter å ha født førstegutten. Fikk intraveøs veske de 14 t fødselen tok. Jeg hadde vert syk med influensa ca 1 uke før fødslen og var ikke frisk ennå. Hadde ikke fått i meg mat og nok drikke på to dager. Mener det var noe næring i de slangene + at jeg fikk pressveedrypp de siste 3-4 timene. Vet ikke om der var derfra, eller såpe og sjampo på rommet lukten kom av etterpå. Lukten satt på en måte fast i kroppen. Av en eller annen grunn gikk det ut over smakssansen også for alt jeg spiste og drakk hadde denne ekle smaken. Mener det gikk 1 eller 2 mnd før dette forsvant. Har lurt på etterpå hva det kom av selv kanskje noen her har en forklaring ? (Har vert innlagt på sykehus senere både under fødsel og ellers, uten å få intravenøs og hatt med egen såpe og sjampo. Hadde ikke noe lukt eller smaksforskjell etter disse turene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #3 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg fikk væske intravenøst etter KS, men jeg kan ikke huske å ha luktet noe spesielt etter det. Men Ringer Acetat (som er en type saltvannvæske som brukes) lukter ganske så særegent. Så det kan jo være at det merkes. Mye av det vi spiser kan luktes av kroppen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelyne Skrevet 14. august 2011 #4 Del Skrevet 14. august 2011 Det är förmodligen bara hjärnan som spelar dig ett spratt! Om du utsätts för en speciell lukt tillräckligt länge för att tycka illa om den är det ofta så att du känner den även när den inte finns där. Typ fantomlukt. Jag stötte på en död och rutten gris när jag var utomlands en gång och den lukten förföljde mig i flera veckor.. Samma sak när jag snedtände på hasch när jag var tonåring, alla parfymerade grejer luktade plötsligt hasch! Det kan ju också vara så att det är något särskilt ämne som finns både på sjukhuset och i såpan du vasker dig med hemma, bara det att du inte lagt märke till det tidigare. Jag har i alla fall väldigt svårt att du svettas ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #5 Del Skrevet 14. august 2011 ja ikke vet jeg.... men jeg har virkelig dusjet og skrubbet meg, og hendene vasker jeg heeeele tiden. Men det sitter så godt. Grunnen til at jeg tenker at det kan være svette er at det lukter værst på soverommet, akkurat som om at det har satt seg i sengetøyet eller noe sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå