Gå til innhold

Fettsuging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har erfaring med fettsuging her? Det er mitt største ønske å bli fornøyd med magen, føler at magen ødelegger veldig mye for meg. Alt for mye egentlig. Jeg er egentlig fornøyd meg selv, bare ikke kroppen, da spesielt magen. Jeg er ikke gigantisk stor, men god og lubben. Jeg lurer da på hvor mye fett man kan fjerne ? Jeg vil TRO at 2-5 kg rent fett fra magen ville gjort meg mer komfertabel med magen, men vet ikke hvor mye de får fjernet. Jeg vil aller helst gjøre det her i Norge da jeg ikke får reist så lett. Men noen som har erfaring med et sted her i Norge som gjør det? Det er viktig at det er greie folk, så må så klart jobben bli gjort bra også.

Også ja, er det lang ventetid ? Det er nesten det samme hvor mye det koster, bare jeg får det fjernet. Jeg blir veldig glad om noen kommer med erfaringer om hvordan det er osv. Det hadde betydd utrulig mye !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er ganske normal bygd med bare litt mage, (nå er det igrunn ingen felles betegnelse på normal, men noe innenfor idealvekten din +/- 5-10kg) så er det ikke snakk om kg som vil bli fett sugd, men bare noen hundrede gram. det som blir fettsugd for flere kg er personer som er godt overvektig og har MASSE fett.

ventetiden vil variere fra lege til lege, de mangen kirurger vil nok sette deg på et trenings program før du blir lagt under kniven, (det gjelder ikke for alle kriruger, noen er mer opptatt av å fylle opp timene sine) dette for å oppnå et best mulig resultat.

et slikt inngrep vil koste alt fra 25 - 40 000kr kommer helt ann på hvor stort ingrepet er.

søk på liposculpture på nette og se hvikle senter som finnes i nærheten av deg, les deg opp på kirurgene, og les deg opp på erfaringer fra passienter, overaskende mangen angrer på et slikt ingrep i etter tid, av ulike årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...