AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #21 Del Skrevet 15. august 2011 Hvor tid står han opp? Spør fordi det er så relativt hva "sove bort hele dagen" vil si. Noen mener til kl 11-12 er hele dagen, andre til kl 15-16, mens i noen tilfeller er det snakk om kvelden (kl 18++). Jeg er selv en syvsover, til kjærestens irritasjon. Har vært sånn hele livet. Energien er på topp rundt midnatt og jeg er vrak om morgenen. Det er naturlig for meg å ha en senere døgnrytme enn folk flest. Jeg liker å legge meg 3-4 om natten og sove til kl 13-14-15. Dette irriterer kjæresten og jeg forstår han! Men jeg studerer og har jobber utenom. Da blir det noe annet! Å bare spille og sove på hverdager høres ikke bra ut! Jeg kjenner noen sånne typer og jeg fatter ikke at de har damer. Jeg sover på ville tidspunkt i ferier og helger, men lar ikke det styre karrieren. Muligens jeg kommer dinglende til 2.forelesningstime i blant, men aldri om jeg skulker. DA bør alarmene ringe. Kjæresten min er flink til å finne på ting alene eller med kompiser når jeg sover. Han trener eller gjør andre ting. Det bør du også gjøre. Drit i han og la han gå glipp av ting! Ikke sitt og vent. La han ligge der og sove bort livet sitt. Og selv om jeg forstår syvsoveren din, er han så ekstrem på andre punkter i livet, at jeg ville ærlig talt dumpet han. Bl.a økonomien, spilleavhengigheten og lyvingen høres værre ut enn selve sovingen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå