Gjest jarle Skrevet 14. august 2011 #41 Skrevet 14. august 2011 Tenk deg at du holder på med en fyr. Dere har holdt på i noen uker. Dere er begge forelsket. Så hopper dere til køys, han starter rolig men blir ivrig og tar lett tak i håret ditt og lugger forsiktig til! Men nok til at du kjenner det og må skrike litt. Han holder rundt deg og puler deg mens han kliner med deg så plutselig biter han hardt i leppen din! Han er som en løve! Jeg må si dette tente meg veldig der og da.. men nå i ettertid tenker jeg: Er han virkelig forelsket i meg og glad i meg når han gjør dette første gang? Følte det ble litt for hard sex til å være første gangen... eller jeg vet ikke.. ble litt paff! Hva hadde dere tenkt om dette? Dette er ok. Bare litt kjærlig behandling. Selv liker jeg å piske dama mi lenge å hart. Hun liker å bli tuktet. Dette er vår greie. 1
Gjest Katten. Skrevet 14. august 2011 #42 Skrevet 14. august 2011 Noen som har skjønt det! Jeg er bare søt, liten og uskyldig.
Pialill Skrevet 14. august 2011 #43 Skrevet 14. august 2011 Jeg er bare søt, liten og uskyldig. haha! Det tror jeg ingenting på
Gjest Katten. Skrevet 14. august 2011 #44 Skrevet 14. august 2011 haha! Det tror jeg ingenting på Vel, du vil fortsatt aldri finne ut av det. :D
Pialill Skrevet 14. august 2011 #45 Skrevet 14. august 2011 (endret) Vel, du vil fortsatt aldri finne ut av det. :D Nei, men jeg har lov å drømme har jeg ikke? Hva har forresten skjedd med sexbloggen? Passord for å komme inn? Endret 14. august 2011 av Pialill
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #46 Skrevet 14. august 2011 TS her Var med han i går kveld. Han blir skikkelig ivrig altså! Vi var på fest og klina en del, omtrent hver gang vi klina så tok han til i håret mitt og lugga til! Så beit han meg i leppa og hold der lenge slik at var "stuck" til han Og ikke minst så skulle han kysse meg på magen, så tok han til å sugte/beit meg.. Aldri vært borti en slik en nei
Cathrine88 Skrevet 14. august 2011 #48 Skrevet 14. august 2011 TS her Var med han i går kveld. Han blir skikkelig ivrig altså! Vi var på fest og klina en del, omtrent hver gang vi klina så tok han til i håret mitt og lugga til! Så beit han meg i leppa og hold der lenge slik at var "stuck" til han Og ikke minst så skulle han kysse meg på magen, så tok han til å sugte/beit meg.. Aldri vært borti en slik en nei Han kan nok komme til å bli veldig mye råere og mer dominant i senga enn det du har opplevd hittil hvis han oppfører seg sånn "offentlig".
Kamikatze Skrevet 14. august 2011 #49 Skrevet 14. august 2011 Ja, hva gjør du den dagen han biter av deg underleppa? Hm?
Cathrine88 Skrevet 14. august 2011 #50 Skrevet 14. august 2011 Ja, hva gjør du den dagen han biter av deg underleppa? Hm? Hahahaha! Jeg oppfører meg likedan som typen hun snakker om og har heldigvis aldri bitt av noen kroppsdeler. Men jeg er ganske sulten nå, når jeg tenker meg om.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #52 Skrevet 14. august 2011 hadde en mann behandlet meg sånn i sengen hadde jeg holdt på han! men det er meg og mine pereferanser:P
Gjest Alva09 Skrevet 14. august 2011 #53 Skrevet 14. august 2011 Høres deilig ut! At han var sånn første gangen betyr ikke noe spes, han var vel bare i det hjørnet den dagen
Knirke Skrevet 14. august 2011 #54 Skrevet 14. august 2011 Jeg hadde en ferieromanse som var snill og søt i "dagslys", men i senga kom villdyret frem... Han bet meg i nakken, lugget (ikke veldig hardt), og siden jeg ikke gjorde motstand så tolket han det sikkert som at jeg likte det (og han hadde forøvrig rett ) Deretter gikk han over til kvelertak og slag med flat hånd i ansiktet, og jeg protesterte fortsatt ikke. Snarere tvert imot. Forskjellen på meg og trådstarter er jo selvsagt at denne mannen var et kortvarig bekjentskap fra en annen verdensdel, der videre forhold er lite sannsynlig og han hadde ingenting å tape. Men gjør han noe som føles helt feil, så bør man jo si ifra og få ham til å slutte, jo før jo heller... Man kan jo liksom ikke bite tennene sammen og late som ingenting, for da kan det jo hende han tror at du liker det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå