AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Tenk deg at du holder på med en fyr. Dere har holdt på i noen uker. Dere er begge forelsket. Så hopper dere til køys, han starter rolig men blir ivrig og tar lett tak i håret ditt og lugger forsiktig til! Men nok til at du kjenner det og må skrike litt. Han holder rundt deg og puler deg mens han kliner med deg så plutselig biter han hardt i leppen din! Han er som en løve! Jeg må si dette tente meg veldig der og da.. men nå i ettertid tenker jeg: Er han virkelig forelsket i meg og glad i meg når han gjør dette første gang? Følte det ble litt for hard sex til å være første gangen... eller jeg vet ikke.. ble litt paff! Hva hadde dere tenkt om dette?
Fluffe Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Hadde ikke likt om noen behandlet med slik. Hadde sakt ganske fort i fra.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jeg hadde tenkt at han stoler på deg, og vet du stoler på ham, at dere har trygghet i hverandre, at han kan dominere deg under sex og du underkaste deg. Han gir deg ømhet samtidig som han gir deg litt smerte, under kontroll. Deilig? 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Han er ikke forelsket i det, ellers hadde han ikke gjort dette! Spesielt ikke første gangen dere har samleie. Hvorfor ikke snakke med ham? Han vet mye bedre hva som står i hodet på ham enn det vi gjør. :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Jeg synes det høres kjempeflott ut, og jeg ville tenkt at jeg virkelig hadde skutt gullfuglen. 7
Flanør Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Er dette så spesielt da? Kunne ha vært meg du beskriver, men jeg trodde da dette er vanlig. Er sånne menn plutselig freaks nå da?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Jeg synes det høres kjempeflott ut, og jeg ville tenkt at jeg virkelig hadde skutt gullfuglen. TS her Var det ironi? Vi har holdt på i over en mnd, og har vært med hverandre mange ganger i uka, og kontakt nesten hver dag. Merka tidlig at når jeg klina med han kunne han bli litt "overivrig" kanskje.. men er dette er dårlig tegn altså?? 1
Gjest bazibaz Skrevet 13. august 2011 #8 Skrevet 13. august 2011 Jeg ville nok tenkt det samme som Raindrops. Liker ikke å bli behandlet som om jeg er laget av porselen, heller ikke første gang til sengs. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #9 Skrevet 13. august 2011 TS her Var det ironi? Vi har holdt på i over en mnd, og har vært med hverandre mange ganger i uka, og kontakt nesten hver dag. Merka tidlig at når jeg klina med han kunne han bli litt "overivrig" kanskje.. men er dette er dårlig tegn altså?? For meg er det et godt tegn. Det at han var hardhendt i senga betyr IKKE at han bare brukte deg, eller ikke har følelser for deg. Tvert om, du betyr mye for ham slik at han tørte å åpne seg på denne måten, og faktisk behandle deg slik. Han er Dominant, hardhendt fordi det tenner ham, og det tente deg å bli dominert på denne måten, så hva er problemet? Fortsett videre sammen, dere vil få maaange fine stunder 1
Gjest Raindrops Skrevet 13. august 2011 #10 Skrevet 13. august 2011 (endret) TS her Var det ironi? Vi har holdt på i over en mnd, og har vært med hverandre mange ganger i uka, og kontakt nesten hver dag. Merka tidlig at når jeg klina med han kunne han bli litt "overivrig" kanskje.. men er dette er dårlig tegn altså?? Absolutt ikke! Jeg ser på det utelukkende som en bra ting at mannen er dominant i senga. Han stoler på deg, og så lenge du tenner på det han gjør så er det vel ingenting galt? Det vil ikke si at han ikke er glad i deg, eller at han ikke bryr seg He's a keeper Endret 13. august 2011 av Raindrops 2
Flanør Skrevet 13. august 2011 #11 Skrevet 13. august 2011 For meg er det et godt tegn. Det at han var hardhendt i senga betyr IKKE at han bare brukte deg, eller ikke har følelser for deg. Tvert om, du betyr mye for ham slik at han tørte å åpne seg på denne måten, og faktisk behandle deg slik. Han er Dominant, hardhendt fordi det tenner ham, og det tente deg å bli dominert på denne måten, så hva er problemet? Fortsett videre sammen, dere vil få maaange fine stunder Tolkningen din er mulig, men ikke nødvendigvis sann. Jeg skiller klart mellom sex og kjærlighet, og har ingen problemer med å ha sex med damer jeg ikke føler mer for enn at jeg tenner på dem og at de er ok å være sammen med. Tror ikke at jeg er den eneste mannen i verden som tenker slik. Det er en illusjon å tro at mannen er (ikke) forelsket fordi han oppfører seg slik og slik. Noen menn er også flinkere til å skjule hva de føler enn andre. 1
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2011 #12 Skrevet 13. august 2011 Nå skal jeg fortelle deg dilemmaet til mannen(Et av dem). Om mannen hele tiden spørr om hva kvinnen liker i sengen så blir han en pus(Og det er turnoff for alle kvinner!). Derfor tok han i. Han trodde du og mange andre kvinner liker et "villdyr" i sengen. Så når du ikke gir gode nok hint om at du ikke liker det, eller ikke sier verbalt i fra på en myk måte, så tror han at du liker råff sengekos og fortsetter hardcore. Gi ham hint om at du liker det mer rolig. Hvis ikke han tar hintet så si det rett ut på en erotisk måte. At han tar deg røft er sannsynligvis pga han tror du liker det. Han elsker deg sikkert og vil bare at du behager deg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #13 Skrevet 13. august 2011 Tolkningen din er mulig, men ikke nødvendigvis sann. Jeg skiller klart mellom sex og kjærlighet, og har ingen problemer med å ha sex med damer jeg ikke føler mer for enn at jeg tenner på dem og at de er ok å være sammen med. Tror ikke at jeg er den eneste mannen i verden som tenker slik. Det er en illusjon å tro at mannen er (ikke) forelsket fordi han oppfører seg slik og slik. Noen menn er også flinkere til å skjule hva de føler enn andre. Men jeg snakker ikke om deg, eller andre, jeg snakker om det som TS forteller om at de er forelsket, har tilbragt masse tid sammen, er ofte sammen, og nå skjedde dette.
Flanør Skrevet 13. august 2011 #14 Skrevet 13. august 2011 Nå skal jeg fortelle deg dilemmaet til mannen(Et av dem). Om mannen hele tiden spørr om hva kvinnen liker i sengen så blir han en pus(Og det er turnoff for alle kvinner!). Derfor tok han i. Han trodde du og mange andre kvinner liker et "villdyr" i sengen. Så når du ikke gir gode nok hint om at du ikke liker det, eller ikke sier verbalt i fra på en myk måte, så tror han at du liker råff sengekos og fortsetter hardcore. Gi ham hint om at du liker det mer rolig. Hvis ikke han tar hintet så si det rett ut på en erotisk måte. At han tar deg røft er sannsynligvis pga han tror du liker det. Han elsker deg sikkert og vil bare at du behager deg. Evt. fordi han liker det selv. 3
Flanør Skrevet 13. august 2011 #15 Skrevet 13. august 2011 Men jeg snakker ikke om deg, eller andre, jeg snakker om det som TS forteller om at de er forelsket, har tilbragt masse tid sammen, er ofte sammen, og nå skjedde dette. Men poenget er det samme: hun spør om han virkelig kan være forelsket dersom han er røff, og sannheten er at det er umulig å vite rett og slett fordi adferd ikke gir svaret på det. 1
Cathrine88 Skrevet 13. august 2011 #16 Skrevet 13. august 2011 (endret) Er ikke de aller fleste menn dominante i senga da? Jeg er dominant selv og reagerte helt spontant med å sparke mannen i ballene når han prøvde seg på noe lignende som du beskriver uten noe forvarsel. Ikke morsomt for noen av oss. Edit: leste innlegget til TS igjen og det hørtes jo ikke så voldsomt ut som jeg først tenkte. Kjæresten holdt meg nede med makt den gangen jeg reagerte med sparking. Tror ikke jeg hadde reagert noe særlig på det som bekrives. Og jeg tror absolutt han kan være forelsket, men jeg synes ikke man kan si noe om det utfra hvordan han oppførte seg i senga. Endret 13. august 2011 av Cathrine88
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2011 #17 Skrevet 13. august 2011 Evt. fordi han liker det selv Ja selvfølgelig liker han det kanskje selv, men ettersom de har hold på en stund vil jeg tro han gjør det fordi han tror hun liker det. Om du var en elsker over lang tid, ville ikke du prøvd å behage din elsker?
Gjest Regza Skrevet 13. august 2011 #18 Skrevet 13. august 2011 Han er ikke forelsket i det, ellers hadde han ikke gjort dette! Spesielt ikke første gangen dere har samleie. Hvorfor ikke snakke med ham? Han vet mye bedre hva som står i hodet på ham enn det vi gjør. :gjeiper: Vås og tøv og tullsnakk. Mannen min gjorde akkurat det samme første gangen, og vi er forlovet og skal gifte oss. Så betyr da vitterlig ikke at han ikke er glad/interessert i henne. Men vi driver med bdsm og hele den pakka, så kanskje han er det samme?
MarianneE Skrevet 13. august 2011 #19 Skrevet 13. august 2011 Beklager altså... Men, hvorfor MÅ alt gjøres til et problem og krismaksimeres? Åpne munnen og SNAKK med fyren for pokker! Si at du er litt usikker på om du likte slik det ble da dere hadde sex. Herregud... 3
Cathrine88 Skrevet 13. august 2011 #20 Skrevet 13. august 2011 Beklager altså... Men, hvorfor MÅ alt gjøres til et problem og krismaksimeres? Åpne munnen og SNAKK med fyren for pokker! Si at du er litt usikker på om du likte slik det ble da dere hadde sex. Herregud... Men hun likte det jo, hun lurer bare på hva andre hadde tenkt hvis noe sånt skjedde. Og om han kan være forelsket selv om han var voldsom i senga. Eller har jeg misforstått?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå