Gå til innhold

Percing i tunga, hjelp?

Catta95

Anbefalte innlegg

Da begynner tungen og bli mindre :jepp:

er ikke bare nede i den store gropen lenger :P eller i hvertfall ikke nå x)

Og funnet ut at klarer og spise det meste, må bare dele det opp litt XD (Y) jaja mat er bedre en ingen mat :P

Så får i meg maten til slutt :P

Men jeg har noe rar smak i munnen innimellom, men lurer på om det er kun pga hullet og tunga krymper så percingen har kommet opp av hullet, jaja tunga lever enda og trokke det er noe farlig :P skal på sjekk 24.aug :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selve implantatet kan nok gi litt metallsmak, og det er naturlig at det blir litt baterievekst rundt det. Derfor skal du være nøye med hygienen.

Hvis tungen din ikke er særlig hoven lenger, og du ikke har smerter, synes jeg ikke du skal bekymre deg for mye. Men det er fint at du poster spørsmål - eller kanskje dette bare er en oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve implantatet kan nok gi litt metallsmak, og det er naturlig at det blir litt baterievekst rundt det. Derfor skal du være nøye med hygienen.

Hvis tungen din ikke er særlig hoven lenger, og du ikke har smerter, synes jeg ikke du skal bekymre deg for mye. Men det er fint at du poster spørsmål - eller kanskje dette bare er en oppdatering.

Det var litt av begge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...