AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Del Skrevet 12. august 2011 Hva er greia med at kvinner faller som fluer for menn med en høy lederstilling? Har begynt en ny sjef der jeg jobber. Fyren er lubben og halvstygg. Men alle de kvinnelige kollegaene flørter konstant med han. Han eier ikke sjarm en plass, men allikevel blir de fascinert av han. Det er vel ikke lenge til før han får seg noe fitte. SÅ unge gutter: Gå på skole, studer, les, gi faen i byturer, få gode karakterer, søk gode jobber og få lederstillinger. Eneste måten å få seg fitte på dersom man er stygg eller mindre attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. august 2011 #2 Del Skrevet 12. august 2011 Du er en gretten, sjalu person med alt for mye å gjøre om natten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #3 Del Skrevet 12. august 2011 Det er tiltrekkende. Elektrikere, snekkere osv, er uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. august 2011 #4 Del Skrevet 12. august 2011 Det er tiltrekkende. Elektrikere, snekkere osv, er uaktuelt Så "den vanlige mannen" som er en snekker eller en elektriker, som fysisk kan være mye tilstede i hjemmet og har tid til kvinnen i sitt liv (evt barn) er ikke tiltrekkende? Mange menn i høye stillinger, i hvert fall dem som jeg kjenner til, har svært dårlig tid til familien sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #5 Del Skrevet 12. august 2011 Fordi kvinner er kjent for å ligge seg til topps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2011 #6 Del Skrevet 12. august 2011 SÅ unge gutter: Gå på skole, studer, les, gi faen i byturer, få gode karakterer, søk gode jobber og få lederstillinger. Eneste måten å få seg fitte på dersom man er stygg eller mindre attraktiv. Eventuelt så tror jeg det hjelper å la være å bruke ordet "fitte" blant kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. august 2011 #7 Del Skrevet 13. august 2011 Eller så har han det som gjerne kommer med makt/penger. En underbevisst utstråling og mer dominant kroppsspråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. august 2011 #8 Del Skrevet 13. august 2011 Dog holder jeg en finger på at du ser nettopp det du vil se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå