Gå til innhold

Trivest du i jobben?


Gjest Seleena

Trivest du i jobben?  

  1. 1. Trivest du i jobben?

    • Ja
      18
    • Nei
      8
    • Tar videreutdannelse/Mer utdannelse
      3
    • Har ikke utdannelse og sitter litt "fast"/Arbeidsledig/Fått sparken
      3


Anbefalte innlegg

Om du vil kan du skrive litt om hva du jobber med og hvorfor du svarte på akuratt det du svarte.

Det er også kjekkt å lese hvordan du utdanna deg, hvilke arbeidsoppgaver du har på din arbeidsplass, og kanskje slenge innpå hva du tjener (Om du vil!)

Kanskje det er til hjelp for de som ikke vet hva de vil bli enda? :wink:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trives veldig godt der jeg er nå, men har bare ett engasjemang som går ut 19. desember. Det er muligheter for å få det forlenget, men når får jeg svar på det da tro???

Tørr ikke sitte og vente, tenk om jeg ikke får forlengelse da!??!

Derfor har jeg søkt noen andre jobber, og fått en av dem. Har fått svarfrist til i morgen om jeg vil ha den, og det vil jeg jo! Høres kjempespennende ut den og, og siden de aldri får bestemt seg der jeg er nå er det desverre for sent om de bestemmer seg senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Ja, alternativene var jo interessante... Jeg krysset på tar videreutdanning, men det er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke trives der jeg er. Jeg vil bare kunne enda mer om det jeg driver på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jeg jobber i blomsterbutikk, og trives kjempegodt!

Har en spennende og utfordrende jobb, hvor jeg hele tiden må fokusere på å ta action med tanke på varer, kunder, ansatte og meg selv.

Har gode muligheter for opprykk, noe jeg ikke hadde i min forrige jobb. Alt i alt kjempefornøyd. Lønna er sånn passe, har fastlønn med bonussystem når butikken går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives kjempegodt!

Har en jobb som fordrer 6 års universitetsutdanning. Lønna er ok (kunne vært bedre med tanke på alle årene med studielån....) arbeidsoppgavene er utrolig varierte og jeg styrer dagen min selv (i veldig stor grad).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trives IKKE.

Utdannet meg til Grafisk formgiver, men ønsker ikke jobbe som det.

Jobber som markedssekretær/annonsesekretær.

Trodde det skulle bli litt annerledes, men har stort sett bare endt opp med rutinearbeid, som jeg synes er kjeeeempekjedelig.

Liker å jobbe med kundebehandling (helst av "vanskelige" kunder), litt små-kreativt og med mye kontakt med mennesker.

Kunne tenke meg en jobb i sammme sjanger enså lenge (til jeg evt finner ut hva jeg vil bli når jeg blir stor...), altså markedssekretær/kundebehandler (ikke servicesenter), eller annen form for sekretær med litt mer en bare rutinearbeid.

synes det er kjempeviktig med ett godt miljø på jobben hvor man føler seg vel (det er det som hovedsaklig er problemet i den jobben jeg har idag, totalt forskjellige interesser og aldersgrupper).

Tjener 250.000 + 10% provisjon på alt salg. Kunne vært bedre synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i blomsterbutikk, og trives kjempegodt!

*Kjempemisunnelig* Jeg vil også jobbe med blomster! :grine:

Jeg er trives sånn passe i jobben. Noen dager er skikkelig dritt og andre helt greit. Jobber som IT-konsulent og er ganske lei av å sitte foran en PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives kjempegodt i jobben min.

Har vært i en jobb tidligere hvor jeg mistrivdes fra dag 1, hvor det var baksnakking og skikkelig uhyggelig stemning. Her er det stikk motsatt, og dette er en flott jobb for meg.

Er egentlig IT-utdannet (+web), men jobber nå som sekretær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Jeg har nettopp fått ny jobb og stortrives. Sier ikke hva jeg jobber med, men jobben er også en interesse jeg har, så jeg har det fint jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ferdig med min treårige utdannelse nå til sommeren, og har jobb der jeg jobber i helger og ferier når jeg er ferdig. Trives veldig godt da jobben er ganske variert. Har kundekontakt (med alt det positive og negative det fører med seg), samt at jeg kommer til å jobbe med helse og håndverk, i tillegg til design og veiledning. Men jeg har ikke lyst til å si hva jeg skal bli :wink:. Lønnen er også ganske bra - jeg skal klare meg i hvert fall :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg jobber med utvikling av software og trives KJEMPEGODT!! For ovrig saa trives jeg ganske lett.. men naa er det spesielt bra.

:D

Tror mye av grunnen er at folk er veldig "rett frem" og ambisiose paa egne og andres vegne. I tillegg har vi masse samarbeid og kunnskapsutveksling og da blir det bra! Litt lite jenter bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...