Gå til innhold

Hvor mye do-papir bruker du/dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er 2 voksne i hus, og pleier å handle sånne svære pakker med 80 doruller eller noe sånt, og jeg synes vi går så fort tomme! Har så langt ikke fulgt med hvor lang tid vi bruker på en slik pakke før det er tomt, men skal starte følge med fra neste gang vi handler inn.

Det er kanskje vanskelig å svare på hvor mye dopapir dere bruker i løpet av f.eks 1 mnd, men om dere har en anelse, er det fint å få høre hvor mye andre bruker og hvor mange dere er i hus.. :sjenert:

(Nå skal det sies at jeg ikke akkurat prøver å spare på papiret når jeg skal tørke meg, og kunne sikkert brukt mindre enn jeg gjør, men nå er det ikke pga kostnaden jeg egentlig vil følge med, men pga det kan være greit å se hvor stort forbruket vårt er. Mulig det ikke er så stort som jeg tror?!)

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg bruker alene ca 2ruller i måneden eller mindre :P

Skrevet

To voksne, ca 4 ruller i uka.

Skrevet

2 voksne, ca 8-10 ruller i uka.

• Liker 1
Skrevet

Bruker kanskje 3-4 ruller i uka, bortsett fra den ene uken i måneden da det går med ca en rull om dagen. :gjeiper:

Har forøvrig alltid med meg en rull ved hotellopphold. Utrolig mange hoteller har begynt med den leie uvanen at de har byttet ut toalettpapiret med sånne små løse ark som man må ha en diger bunke av om det skal bli nok.

Skrevet

Jeg alene bruker ca en rull om uken, type Serla. (Det har jo også betydning.) Unntaket er den ene uken i månenden, da går det en rull på to-tre dager.

• Liker 1
Skrevet

Vi er to personer og bruker kanskje totalt to ruller per uke? Ikke mye mer, i allefall.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kun meg :)

Og det går vel i snitt sånn ca en rull (Serla maximeter) i uken :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg bor alene og bruker ca 4 ruller pr mnd.

Skrevet

4 ruller i uka? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over hvor mange ruller det går i uken, 5-6 kanskje? Vi er to voksne og to barn.

Skrevet

En voksen, bruker ca en rull i uka. Når det er mensen, blir det fort en rull på 2-3 dager. Jeg bruker sånn first price dasspapir.

Skrevet

4 ruller i uka? :sjokkert:

Hva er galt med det?

Gjest Raindrops
Skrevet

Hva er galt med det?

Det er ganske mange ruller med dopapir da :gjeiper:

Skrevet (endret)

Vi er fire personer og bruker vel 10-12 ruller i uka.

For en rullingsfamilie! :hoho:

Kanskje vi bæsjer ekstra mye? :vetikke:

Endret av loffen
  • Liker 1
Skrevet

Jeg alene bruker nok i snitt 4 ruller i uka. Er sikkert på do 10-15 ganger i løpet 1 døgn, mest bimmelimm da :)

Gjest Spinell
Skrevet

To voksne, ca to ruller per uke hjemme. Sånne "standard" Lambi-ruller.

Ingen av oss er så sjenerte at vi ikke tør å gå på do på jobb, enten vi må det ene eller det andre (utrolig hva man har snakket om :fnise: ), så det går litt der også.

Utrolig hvor forskjellig forbruket er blant folk!

Skrevet

hmm 4 personer og bruker nesten en rull om dagen.Ved siden av brukes våtservietter.

For dere som får hakaslepp,vi har 2 stk med mageproblemer.

Gjest Nadezhda
Skrevet

Det vet ikke jeg, men skal jaggu meg ta å begynne å følge med :fnise:

Skrevet

Hvor mange ark bruker dere for å tørke dere etter nr 1 egentlig? Tenker på dere storforbrukere av dopapir. Og har dere sunn avføring egentlig?

Personlige spørsmål ja, men blir nysgjerrig når jeg ser hvor mye enkelte bruker ifh til meg og min samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...