AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har slitt med kronisk melkeaktig, tykk utflod i et halv år. Før jul ble jeg behandlet for bakteriell vaginose. Utfloden kom tilbake og har prøvd alt som er av reseptfrie legemidler fra apoteket uten at det har hjulpet. Begynner å bli ganske lei for å si det mildt. Legen satte meg på ny reseptfri kur med Canesten. Like ille. Kanskje det ikke er sopp siden ingenting hjelper? Er det noen som har slitt med underlivsproblemer og har noen ide om hva jeg kan gjøre? Det er forferdelig vondt å ha sex også. Kan det være en ide å teste seg for kjønnsykdommer? Kan legge til at jeg går fast på medisiner og har gjort det i flere år. Har aldri slitt med dette før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 12. august 2011 #2 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Hvitløk. Må ikke spørre hvor jeg snublet over den kunskapen, Internetts veier er uransakelige.. Endret 12. august 2011 av Askael Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #3 Del Skrevet 12. august 2011 Har du ikke vært hos gynekolog å få tatt en prøve av det? Det finnes produkter på resept mot soppinfeksjon, men da må det sjekkes at det virkelig er sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #4 Del Skrevet 13. august 2011 Tror det beste å få en time hos gynokologen. Han har utstyret for å sette en nøyaktig diagnose håper jeg. Hos fastlegen blir det mest gjetninger har jeg følelse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå