Gå til innhold

blod i urinen.. hjelp


Gjest g23

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har akkurat hatt en flaske opp i rumpa mi, og kjente plutselig et lite stikk og fikk plutselig trangen til å urinere litt. Da kom det litt blod med engang sammen med urinen.

Jeg skjønner jo at sannsynlighvis så har denne flaska vært litt brutal mot urinblæra kanskje, og jeg har fått et lite sår/hull?

Jeg har ikke sett noe blod fra analen enda..

er uansett redd nå.. vil jo helst ikke til legen.

Noen der med lignende erfaring/uhell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

En flaske i rumpa?

Dra til legen, kjære deg.

Jeg tenkte først at det kunne vært uvi, men nå er jeg i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det fortsatt er blod i urinen etter du har tisset flere ganger så synes jeg du burde dra til legen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du alene? Om du har folk rundt deg så hadde jeg sett det an litt om jeg ikke hadde smerter, men jeg vet ikke om jeg hadde tatt sjansen om jeg var alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å prøve å tisse et par ganger til å se før jeg tok en avgjørelse ja.

Har drukket et glass vann og spist en skive. Ikke noen smerter elr lignende. Uansett, veldig vemmelig dette her. : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være for stort press på prostata kanskje, usikker, om du er heldig, var det kun et blodkar som sprakk et sted, men herregud mann...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pissa akkurat litt nå, etter 3 glass vann.

Så temmelig reint ut. Litt rødfarget siste dråpene bare. Skulle vel tro dette går bra? Var redd det skulle være rødt hele veien.. grøss

Jeg kommer til å slutte med dette, etter denne opplevelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod i urinen efter mekanisk traume bør alltid følges opp av helsepersonell.

Kom deg av gårde. Jeg kan love deg at det ikke er skummelt å presentere denne historien. Det kommer ofte pasienter med langt verre og mer pinlige problemer enn dette til leger. Men du må nok fortelle hvordan dette er oppstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi kroppen en sjanse til å reparere seg selv. Er det fortsatt blod i urinen etter et par dager, eller om det skulle bli værre, så drar jeg til legen/sykehuset.

Takk for svar : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi kroppen en sjanse til å reparere seg selv. Er det fortsatt blod i urinen etter et par dager, eller om det skulle bli værre, så drar jeg til legen/sykehuset.

Takk for svar : )

Idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot.

Nå følte sikkert TS seg bedre.

Utvis normal folkeskikk og conduite selv om du poster som AB. Visse ting gjør seg bedre som tanker enn forumposter.

Forøvrig er jeg enig i at dette burde vært undersøkt av lege. Jeg forsøkte å si fra. Vi får håbe det går bra.

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...