Engel Skrevet 24. november 2003 #1 Del Skrevet 24. november 2003 Både jeg og brudgommen er store fan av Disney, vi har faktisk alle klassikerene hjemme (tegnefilmene). :oops: Tenkte derfor at å danse brudevalsen til en av valsene/sangene fra disse filmene hadde passet bra. Er det noen som har disse på Mp3 hjemme? Eller på cd med mulighet til å gjøre dem om til Mp3? Tenker da feks på: -Some day my prince will come - Snehvit -Once upon a december -You'll be in my haert -Once upon a dream - tornerose -So this is love -Can you feel the love tonight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 24. november 2003 #2 Del Skrevet 24. november 2003 last ned et musikkprogram, foreksempel kazza, og søk etter de sangene. da finner du de garantert i mp3. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. november 2003 #3 Del Skrevet 24. november 2003 Vi skal ha "some day my prince will come..." En av mine absolutte favoritter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 24. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2003 Den er nok min favoritt også, Tex! Tror nok kanskje vi også går for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. november 2003 #5 Del Skrevet 24. november 2003 http://www.geocities.com/Broadway/Stage/78...840/someday.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå