Gjest Gjest Skrevet 11. august 2011 #1 Del Skrevet 11. august 2011 Hvorfor klarer ikke vi å verdsette det vi har, men bare fokuserer på det vi ikke har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. august 2011 #2 Del Skrevet 11. august 2011 aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. august 2011 #3 Del Skrevet 11. august 2011 Mye vil ha mer? Jeg spør meg selv det samme noen ganger, men jeg antar at det vi ser ikke alltid er hele sannheten. Mye er fasade og vi vet kanskje ikke alltid hvorfor noen er misfornøyde. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. august 2011 #4 Del Skrevet 11. august 2011 Jo mer du er takknemlig for hva du har, jo mer vil du få å være takknemlig for..♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VoksenKar Skrevet 12. august 2011 #5 Del Skrevet 12. august 2011 Unnskyld at jeg sier det men kvinner blir aldri 100 prosent fornøyd, uansett! Alt tyder på at kvinnehjernen er programmert slik at det alltid(s) er noe å hige etter, enten det er abstrakt eller konkret. Uforståelig men desverre sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #6 Del Skrevet 12. august 2011 Unnskyld at jeg sier det men kvinner blir aldri 100 prosent fornøyd, uansett! Alt tyder på at kvinnehjernen er programmert slik at det alltid(s) er noe å hige etter, enten det er abstrakt eller konkret. Uforståelig men desverre sant. Du må være min eksmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #7 Del Skrevet 12. august 2011 Det klarer man bare hvis man er jævla bortskemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2011 #8 Del Skrevet 12. august 2011 mye vil ha mer heter det.den som ingenting har har heller ingeting å tape. dere som har stort hus,dyr bil,stor båt,campingvogn,dyre vaner og mye lån..klart dere blir stresset! alt må på død og liv se perfekt ut på utsiden,men innsiden er råtten og falsk. lykkligst er den som har lite hus,gammel bil og akuratt nok penger til å betale alle rekningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2011 #9 Del Skrevet 12. august 2011 Fordi vi konkurrerer med naboen/søstra/kollegaen/.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #10 Del Skrevet 12. august 2011 Fordi vi må ha en drøm? Noe å lengte etter? Tilfredsstillelsen av å jobbe for oppnå noe kommer jo ikke om man har alt, eller kan få det på et blunk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå