Gjest ?spørsmålstegn? Skrevet 11. august 2011 #1 Del Skrevet 11. august 2011 Hei ! jeg har et lite spørsmål som jeg håper noen kan svare på! Blir jeg brun selv om jeg bruker selvbruning? Jeg skal snart til syden og lurte på om alt brunfargen går bort hvis jeg har brukt selvbruning og den går bort? blokker den for sola ? vil gjerne bli brun , og ønsker ikke at det skal forsvinne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronning Sheba Skrevet 11. august 2011 #2 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Svært mange tar solarium før de reiser til syden. Det er lett å skille solarium-brukere og andre på stranda for å si det sånn. Selvbrungskrem går ikke bort i sola. Den blokkerer heller ikke. Jeg anbefaler selvbruningskrem framfor solarium. Her er en side for tips for bruk, og test for kremer da det er stor forskjell på dem. http://www.kk.no/828383/test-av-selvbruning/article1829440.ece (Artikkelen er 2 år gammel, men skulle tro lignende kremer finnes ennå) Endret 11. august 2011 av Dronning Sheba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #3 Del Skrevet 12. august 2011 Svært mange tar solarium før de reiser til syden. Det er lett å skille solarium-brukere og andre på stranda for å si det sånn. Bare litt nysgjerrig; hvilke skille er det mellom solariumsbrune og de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronning Sheba Skrevet 12. august 2011 #4 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Bare litt nysgjerrig; hvilke skille er det mellom solariumsbrune og de andre? De har en gyllen brunfarge som er jevnt fordelt over hele kroppen. Folk som blir naturlig brune i sydensola eller sommersola her hjemme får jo en naturlig og logisk variasjon. Som f.eks. at man er brunere på oppsiden av armen enn unde, hvitere i det området rundt armhulene osv. (da man sjelder går gatelands med armene til værs så sier det seg selv at man ikke blir like brun her). Kanskje oftere en liten forskjell mellom bak og framme på låra osv. osv. Er du på ei strand i syden, så ser du lett dem som har tatt solarium. Og så snakker jeg jo da selvfølgelig om hvite nordmenn og andre som ikke får en naturlig brunfarge året rundt, grunnet vær og temperatur. Endret 12. august 2011 av Dronning Sheba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå