Gå til innhold

LEVER MD ELEL


Gjest ELEL

Anbefalte innlegg

hei alle der ute som gidder å lese klagingen min. jg bare trenger å få det ut. jeg er ei jente på 20 år som har hatt en kjempe pen sommer med mange gode miner. men someren er snart over og vinteren står for tur. jeg vet dt blir tøfft men hva kan jeg gjøre når jeg alerede planlegger ver minste detalje om hvordan jg skal klare dt og hvordan jeg skal holde det hemmelig.

INGEN KAN HJELPE MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei alle der ute som gidder å lese klagingen min. jg bare trenger å få det ut. jeg er ei jente på 20 år som har hatt en kjempe pen sommer med mange gode miner. men someren er snart over og vinteren står for tur. jeg vet dt blir tøfft men hva kan jeg gjøre når jeg alerede planlegger ver minste detalje om hvordan jg skal klare dt og hvordan jeg skal holde det hemmelig.

INGEN KAN HJELPE MEG!!!

Pust! og så forsøk å skrive innlegget en gang til.Jeg forstod ikke mye av det du skrev i alle fall.

Hatt en fin sommer ja og er bekymret for vinteren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Sorry var vist vanskelig å la seg skrive. Hadde i grunn en nedtur. Ja jg sliter veldig om vinteren jeg blir trist og lei og har ikke kontroll på noe i livet foruten at jg kan kontrolere mat inntaket og treningen min. Jeg er klar over nå at jg ikke trenger å gå ned 10 kg for jg helt normal. Men når vinteren kommer og mørket er der. Kommer alle tankene fram igjen. Dette har pågått i 5 år og de blir bare harere og harere. Jg har søkt hjelp men uflaks som jg altid har blir det forsent. Denne vinteren føler kommer til å bli tøff. Kjenner allerede tankene på å bli tynnere og mer trent er like nære. Er usikker på hva jg kan gjøre når jg snakker pycologene runt lilefingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Sorry var vist vanskelig å la seg skrive. Hadde i grunn en nedtur. Ja jg sliter veldig om vinteren jeg blir trist og lei og har ikke kontroll på noe i livet foruten at jg kan kontrolere mat inntaket og treningen min. Jeg er klar over nå at jg ikke trenger å gå ned 10 kg for jg helt normal. Men når vinteren kommer og mørket er der. Kommer alle tankene fram igjen. Dette har pågått i 5 år og de blir bare harere og harere. Jg har søkt hjelp men uflaks som jg altid har blir det forsent. Denne vinteren føler kommer til å bli tøff. Kjenner allerede tankene på å bli tynnere og mer trent er like nære. Er usikker på hva jg kan gjøre når jg snakker pycologene runt lilefingeren.

Med andre ord, du får vinterdepresjon kombinert med spiseforstyrrelse? Det er sånt man oppsøker leger og psykologer for. Om du har en psykolog som du klarer å "lure" (du lurer jo egentlig bare deg selv) så bør du kanskje bytte til en som er litt skarpere.

Det fins forskjellige lamper med lys som visstnok skal tilsvare sollyset i sammensetning av bølgelengder, som visstnok skal hjelpe mot vinterdepresjoner. Har du prøvd en slik en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...