Gå til innhold

piercing i navlen


blomsterpiken96

Anbefalte innlegg

vurderer å ta piercing om en ukes tid, i navlen, men det som er greia er at jeg ikke vil påføre meg et evig hull eller stykt arr... noen hær som har hatt navle piercing? hvordan er det nå om du har tatt den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min tok piercing i navlen, men tok den ut etter kort tid. Det er et hull/søkk i navlen fremdeles, og dette er snart 8 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har arr der ena. 4-5 år siden jeg tok den ut. men jeg legger ikke noe spesielt merke til den. sikkert bare fordi jeg ikke bryr meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut min for noen år siden. Har et litte arr der. En sånn liten prikk. Legger ikke særlig merke til den selv. Kanskje fordi jeg er vant til å se den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt piercing i navlen i over 14 år. Når jeg tar den ut,vises det ikke at det er hull/arr/søkk der. Har et arr nederst i navlen,etter en kikkhullsoperasjon , det vises heller ikke. Må virkelig se etter,for å finne det.

Men nå er vi alle forskjellige. Så hvordan din navle ser ut etterhvert,er vanskelig å si :)

Ta hullet om du vil ,du har bare ett liv. Hva har vel et lite arr og si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det som en føflekk liksom?

Er nesten som en liten føflekk, bare at den ikke er brun. Den er heller litt hvit/lysrosa, akkurat som vanlig farge på arr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde tatt :jepp: men det er meg.. har aldri angret på at jeg tok den :)

hvor gammel er du egentlig?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min var litt yngre enn deg da hun tok piercing i navlen uten vårt samtykke. Den forsvant ut så fort vi foreldrene oppdaget den, og den kom heldigvis aldri i igjen. Datteren vår angrer veldig på at hun tok denne piercingen, da arret aldri har gått bort.

Tenk deg nøye om før du gjør dette, og for all del spørr foreldrene dine først. Bestemmer du deg for å gjøre det, så bruk et dyktig studio som vet hva de gjør. Ikke noe hjemmemekk med veneflonnål, slik som datteren vår og vennindene hennes gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hmmm... Jeg vet du nok er lei av å høre det: men vent til du er 18. Det er SÅ mye som skjer i tiden til man er myndig. Storesøsteren til en venninne av meg gir oss hele tiden pes angående piercing og tatoveringer fordi hun angrer sånn på at hun piercet navlen sin da hun var 16 år. Hun sa at det var fint i cirka et år, men så ble hun lei av det og tok den ut. Arret var ikke stort, men det var jo der, og hun synes det var ganske unødvendig. Så jo lengre man venter, jo sikrere blir man på om piercing er noe man vil ha eller ikke. Jeg synes litt synd i tenåringer som tar tatoveringer og piercinger på impuls. Det er selvsagt noen som liker det livet ut, men flesteparten endrer stil og hva de liker når de blir eldre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Datteren min var litt yngre enn deg da hun tok piercing i navlen uten vårt samtykke. Den forsvant ut så fort vi foreldrene oppdaget den, og den kom heldigvis aldri i igjen. Datteren vår angrer veldig på at hun tok denne piercingen, da arret aldri har gått bort.

Tenk deg nøye om før du gjør dette, og for all del spørr foreldrene dine først. Bestemmer du deg for å gjøre det, så bruk et dyktig studio som vet hva de gjør. Ikke noe hjemmemekk med veneflonnål, slik som datteren vår og vennindene hennes gjorde.

dette er jeg helt enig i.. jeg fikk nå det i gave av bestemor på 15årsdagen min, men husker at fler av venninnene mine drev og tok på hverandre, i navel, øret ol.. syns dette var helt idioti, og hadde riktig, 2 av de fikk skikkelig infeksjon.. få studio får du riktig veiledning ang rens og behandling..

men som sagt, jeg angrer ikke i det heletatt, og skal sette inn smykket igjen om et par mnd (tatt ut pga graviditeten)

jeg har alltid syns at smykke i navelen er veldig fint :jepp:

men dette er helt opp til deg, og om du tror du kommer til å angre, så venter du.. du har ikke akkurat dårlig tid på å bestemme deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et superlite arr hvor man skal anstrenge seg for å se det. En navlepiercing( med mindre det oppstår komplikasjoner) utgjør minimale arr, det er ikke noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg vet du nok er lei av å høre det: men vent til du er 18.

Navlepiercing er vel helst noe man har i 15-16-årsalderen uansett?

Hva gjør vel en liten prikk på navlen? Du hadde ikke sett det om du ikke hadde visst om det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg får en liten prikk, gjør det ikke noe... men derrimot om detforblir like stort som det blir når man tar eller får et søkk.. eller dingle hud,, ikke fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...