Gå til innhold

piercing i navlen

blomsterpiken96

Anbefalte innlegg

vurderer å ta piercing om en ukes tid, i navlen, men det som er greia er at jeg ikke vil påføre meg et evig hull eller stykt arr... noen hær som har hatt navle piercing? hvordan er det nå om du har tatt den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok for ca 8år siden, og har tatt den ut nå som jeg er gravid.. hullet er der, og kommer nok aldri til å forsvinne helt.. men angrer ikke på å ha tatt den, og regner med at jeg setter inn smykket igjen, når magen har kommet på plass igjen, sålenge hullet ikke er alt for strukket.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster
:fnise: er det så falig å ta, selvom du kanskje vil ta den ut etterhvert da? jeg ville ikke akkuratt si at en liten piercing i navelen er så big deal... hvis jeg tar ut min, så er det bare en liten prikk man ser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når det gror når man har tatt det ut, hvordan ser det ut?? å hva om jeg får infekjson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp støtet ut piercingen, hullet ble større og større og etter nesten 6 år uten har jeg fremdeles et stort hull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster
:skratte: du fårke infeksjon etter at det har grodd!? infeksjons "faren" er jo bare de første ukene etter at du har tatt den. desutten så dør du ikke av en infeksjon heller! ( eller, selvfølgelig kan man det men...man dør jo av å leve så...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp støtet ut piercingen, hullet ble større og større og etter nesten 6 år uten har jeg fremdeles et stort hull

dette jeg er redd for... hvor lang tid tok det før du merket det? fjernet du den med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...