Gå til innhold

Forslag til en kul, orginal bryllupsgave?


TuridS

Anbefalte innlegg

Vi fikk et maleri av oss (malt etter bilde) som var veldig fint. Det var en fin og orginal gave, syntes vi, og utrolig koselig at det var kameratene til min mann som hadde kommet opp med en slik idé. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 år senere...
Den 10.8.2011 at 20.35, sofie777 skrev:

Jeg var i et bryllup en gang der brudeparet fikk en eske med hermetikkbokser. De hadde tatt av alle merkelappene og bare skrevet tall på med tusj. Det var for at de første dagene i ekteskapet også skulle bli spennende på matfronten. Det er ikke en ekstravagant gave, men en morsom en som blir husket (av meg ihvertfall) :)

Har siden snakket med bruden (som jeg da ikke hadde sett på 13 år) og hun sa at det var lagt med et ark der det sto hva rettene var, men arket forsvant et eller annet sted på veien, men de ble veldig flink til å riste på boksene og gjette hva som var i dem. De trengte maten siden de var lutfattige etter bryllupet.

Morsom å trekke opp en 5 år gammel tråd, forresten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sofie777 skrev:

Har siden snakket med bruden (som jeg da ikke hadde sett på 13 år) og hun sa at det var lagt med et ark der det sto hva rettene var, men arket forsvant et eller annet sted på veien, men de ble veldig flink til å riste på boksene og gjette hva som var i dem. De trengte maten siden de var lutfattige etter bryllupet.

Morsom å trekke opp en 5 år gammel tråd, forresten :)

Av alle forslagene i denne tråden tror jeg det er dette forslaget jeg hadde foretrukket å få, og som definitivt er mest originalt.

Anonymkode: a0319...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

På 10/8/2011 den 19.17, TuridS skrev:

Venninna mi skal gifte seg og jeg har lyst til å gi henne en fin spesiell gave, ikke en vanlig som man kan kjøpe på glassmagasinet liksom.

 

 

Noen som har noen forslag??

Hvis jeg skulle gi en spesiell og annerledes gave i dag, så ville jeg gi en opplevelse. Hvis du gir en opplevelse, så vil du helt sikkert gi noe som hun ikke forventer å få. På https://truestory.no/magasin/7-grunner-til-aa-gi-opplevelse-i-gave/ kan du lese om flere grunner til å gi en opplevelse i stedet for en «vanlig gave». Og på https://opplevelsesgave.com/bryllupsgave/ kan du se eksempler på opplevelser, som er gode til å gi som bryllupsgaver. Ellers syns jeg at Charleenes idé om å gi konsertbilletter er veldig god. Konsertbilletter er også en annerledes og spesiell gave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er fra 2011...

Anonymkode: 8442c...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er fra 2011...

Anonymkode: 8442c...02e

...men det er mulig å komme med nye forslag til andre :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et sett med sexleketøy :) forfriskende i et hav av sausenebb og stripete vaser.

Anonymkode: c2822...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi noe som står på ønskelisten

Anonymkode: 4f545...d2a

Enig, originale og kule gaver hører til et 40 årslag, ikke bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...