Gjest only me Skrevet 12. august 2011 #241 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg vet det er SÅ feil, men i det siste har jeg blitt fysisk kvalm av å se fete mennesker.. Når jeg ser fete mennesker trykker i trynet den mest kalorifattige maten som er,da får jeg frysninger. Viser selvfølgelig ikke det til noen, og jeg vet jeg er veldig heldig med forbrenninga mi, spiser det jeg vil, men med måte. Er 161 høy og veier 49 kg. Er det noe jeg kan gjøre for å kvitte meg med disse stygge tankene jeg får når jeg ser fete mennesker? Vil virkelig ikke være slik, er fordomsfri på alle andre måter, og vil være et godt menneske.. Jeg reagerer negativt på ditt utsagn, synes ikke det er greit at du kommenterer slik du gjør, for det er regelrett mobbing av andre mennesker. I tilegg skjønner jeg ikke de som sitter og prøver å gi deg gode råd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #242 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg tror dette bilder oppsumerer TS ganske bra: http://mariopiperni.com/wp-content/uploads/2009/08/i-see-stupid-people.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #243 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg vet det er SÅ feil, men i det siste har jeg blitt fysisk kvalm av å se fete mennesker.. Når jeg ser fete mennesker trykker i trynet den mest kalorifattige maten som er,da får jeg frysninger. Viser selvfølgelig ikke det til noen, og jeg vet jeg er veldig heldig med forbrenninga mi, spiser det jeg vil, men med måte. Er 161 høy og veier 49 kg. Er det noe jeg kan gjøre for å kvitte meg med disse stygge tankene jeg får når jeg ser fete mennesker? Vil virkelig ikke være slik, er fordomsfri på alle andre måter, og vil være et godt menneske.. jeg er rett og slett imponert over alle som hopper rett over disse to setningene. TS vet selv at dette er "gale" tanker å ha, h*n viser det til ingen, men tenker det fremdeles. TS vil gjerne bli kvitt tankene og spør etter råd. Og svaret fra KGs fineste brukere er 13 sider med hetsing og stygge kommentarer. :applaus: All grunn til å være stolte over dere selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #244 Del Skrevet 21. august 2011 jeg er rett og slett imponert over alle som hopper rett over disse to setningene. TS vet selv at dette er "gale" tanker å ha, h*n viser det til ingen, men tenker det fremdeles. TS vil gjerne bli kvitt tankene og spør etter råd. Og svaret fra KGs fineste brukere er 13 sider med hetsing og stygge kommentarer. :applaus: All grunn til å være stolte over dere selv. Hvis du leser lengre bak, så er det faktisk tatt opp. Fail on you. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #245 Del Skrevet 21. august 2011 Hvis du leser lengre bak, så er det faktisk tatt opp. Fail on you. Ikke på en skikkelig måte nei. Jeg står fremdeles for mitt synspunkt, så fail on you too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. august 2011 #246 Del Skrevet 21. august 2011 jeg er rett og slett imponert over alle som hopper rett over disse to setningene. TS vet selv at dette er "gale" tanker å ha, h*n viser det til ingen, men tenker det fremdeles. TS vil gjerne bli kvitt tankene og spør etter råd. Og svaret fra KGs fineste brukere er 13 sider med hetsing og stygge kommentarer. :applaus: All grunn til å være stolte over dere selv. Du kom ikke med så mye konstruktivt selv må jeg si. Hvor er dine gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå