AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #1 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg vet det er SÅ feil, men i det siste har jeg blitt fysisk kvalm av å se fete mennesker.. Når jeg ser fete mennesker trykker i trynet den mest kalorifattige maten som er,da får jeg frysninger. Viser selvfølgelig ikke det til noen, og jeg vet jeg er veldig heldig med forbrenninga mi, spiser det jeg vil, men med måte. Er 161 høy og veier 49 kg. Er det noe jeg kan gjøre for å kvitte meg med disse stygge tankene jeg får når jeg ser fete mennesker? Vil virkelig ikke være slik, er fordomsfri på alle andre måter, og vil være et godt menneske.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #2 Del Skrevet 10. august 2011 Så når tjukke spiser kaloririk mat blir noen kvalme. Når tjukke spiser kalorifattig mat blir noen kvalme. Wtf..... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #3 Del Skrevet 10. august 2011 Spiser de kalorifattig mat, gjør de iallefall noe med problemet sitt!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #4 Del Skrevet 10. august 2011 Så når tjukke spiser kaloririk mat blir noen kvalme. Når tjukke spiser kalorifattig mat blir noen kvalme. Wtf..... Skulle selvfølgelig være kalorRIK mat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2011 #5 Del Skrevet 10. august 2011 Mener du kanskje kalori rik, Ts?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #6 Del Skrevet 10. august 2011 Mener du kanskje kalori rik, Ts?? ja. beklager.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 10. august 2011 #7 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg vet det er SÅ feil, men i det siste har jeg blitt fysisk kvalm av å se fete mennesker.. Når jeg ser fete mennesker trykker i trynet den mest kalorifattige maten som er,da får jeg frysninger. Viser selvfølgelig ikke det til noen, og jeg vet jeg er veldig heldig med forbrenninga mi, spiser det jeg vil, men med måte. Er 161 høy og veier 49 kg. Er det noe jeg kan gjøre for å kvitte meg med disse stygge tankene jeg får når jeg ser fete mennesker? Vil virkelig ikke være slik, er fordomsfri på alle andre måter, og vil være et godt menneske.. Erm, sikker på at du ikke mener kaloririk? Og kanskje du skal prate med disse overvektige menneskene, så kan det være at du oppdager noen aldeles hyggelige personer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. august 2011 #8 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg blir kvalm av sånne som deg TS! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #9 Del Skrevet 10. august 2011 Prøv å tenke hvordan det hadde vært for deg å være tykk. Det er ikke så greit. Folk har så mye fordommer. Alle vil jo helst kunne spise hva de vil. Tenk om du hadde et vektproblem og hele verden mente at du aldri skulle få lov til å spise noe godt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. august 2011 #10 Del Skrevet 10. august 2011 Når du veier så lite som 49 kg lurer jeg på hvor lite som skal til for at du synes andre er overvektige...! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #11 Del Skrevet 10. august 2011 Når du veier så lite som 49 kg lurer jeg på hvor lite som skal til for at du synes andre er overvektige...! 90 + Normalvektig synes jeg bare er pent. Kan godt ha litt ekstra, men ikke slik at de eser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #12 Del Skrevet 10. august 2011 90+ uavhengig om folk er 150cm eller 180cm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #13 Del Skrevet 10. august 2011 90+ uavhengig om folk er 150cm eller 180cm? Nei. Dere vet hva overvektig vil si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2011 #14 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg tror TS er et troll som vet at dette er riktige forumet å egge på seg folk når det kommer til overvekt. Kjedelig onsdagskveld, TS? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 10. august 2011 #15 Del Skrevet 10. august 2011 Vi feite vet godt at det fins sånne som deg. Derfor spiser vi ekstremt sjelden utenfor huset. Det gjelder meg,og de jeg kjenner,jeg snakker slett ikke for alle. Men når det er sagt,så er det de som faktisk håner de som prøvër å¨spise sunt også. "Hvem tror du at du lurer?" osv er ikke uvanlig å få slengt etter seg. Jeg vet ikke hva du kan gjøre for å bli "bedre",men du ønsker i alle fall å gjøre noe med det,det er jo et steg i riktig retning? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #16 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg er feit.... blir du litt kvalm nå???? I mine yngre dager så levde jeg konstant på slankekur pga sånne som deg. Jeg ødelagte kroppen min og var nokså trist og lei, pga kommentarer fra slike mennesker som deg. Jeg lurer på om noen tenker over hva dritt de klarer å lire ut av seg. Jeg blir nok litt kvalm jeg også.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. august 2011 #17 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg tror TS er et troll som vet at dette er riktige forumet å egge på seg folk når det kommer til overvekt. Kjedelig onsdagskveld, TS? Kanskje det er fedmegjesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #18 Del Skrevet 10. august 2011 Det er på grunn av sånne som deg jeg hater å spise ute, enten det er salat eller pizza. Ikke er jeg sykelig feit heller, "bare" overvektig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 10. august 2011 #19 Del Skrevet 10. august 2011 i det siste har jeg blitt fysisk kvalm av å se fete mennesker.. Du er nok ikke den eneste. Men jeg er nok heller ikke den eneste som blir kvalm av sånne som deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. august 2011 #20 Del Skrevet 10. august 2011 Det er på grunn av sånne som deg jeg hater å spise ute, enten det er salat eller pizza. Ikke er jeg sykelig feit heller, "bare" overvektig. Ikke bry deg med slike mennesker. Hvis de ikke skjønner at alle mennesker trenger mat tykk eller tynn, så har de ganske lite mellom ørene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå