Gå til innhold

Flere som har den uvanen at dere må titte ned på bæsjen


Gjest Mya

Anbefalte innlegg

Det har nemlig jeg!

Jeg MÅ se ned i doskåla før jeg tørker meg, for å sjekke hvor stor og hvor mye det er. Jeg er rar jeg vet det!

:gjeiper:

I tilleggg så ser jeg alltid på papiret jeg har tørket meg med, for å se når jeg kan avslutte tørkinga og alt er borte. Jeg går aldri fra dassen før papiret er helt rent etter å ha tørka rompa!!

Haha, dere syns vel jeg er skikkelig ekkel :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror flere gjør det, enn de som faktisk vil innrømme det.

Jeg gjør det.

Men om man ikke titter på papiret, hvordan vet man om man har fått bort alt? Så det sier seg jo selv at de fleste ser vel på papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den første AB her nevner, så er det en god vane, og ikke en uvane.

Avføringen er noe som sier ganske mye om kroppens tilstand ellers. Ved å følge med (det er jo ikke snakk om å stå med hodet nedi skåla og dissekere hver enkelt kabel) kan man oppdage ulike abnormaliteter på et tidlig tidspunkt (enten det er blod eller andre farger/ting som ikke hører hjemme der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller påstå det er unormalt å LA VÆR å sjekke! Dessuten: Hvis du ikke ser på papiret når du tørker, risikerer du at det hvite undertøyet ditt skifter farge! Og det er ganske mye eklere enn å kaste et raskt blikk på dasspapiret!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

uvane? rart? :klo: det eneste jeg synes er rart er å lage en tråd om det, for det er vel like normalt som det å bæsje ville jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhaha ja men jeg må jo spørre :P

Det er kanskje mer vanlig en jeg trodde da. hehe.

Er liksom ikke den tingen man snakker med venninnene sine om, jeg gjør ihvertfall ikke det.

Trodde nesten jeg var alene om å studere min egen bæsj.

Good to know then ;)

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhaha ja men jeg må jo spørre :P

Det er kanskje mer vanlig en jeg trodde da. hehe.

Er liksom ikke den tingen man snakker med venninnene sine om, jeg gjør ihvertfall ikke det.

Trodde nesten jeg var alene om å studere min egen bæsj.

Good to know then ;)

-TS

Å studere den grundig er du nok ganske alene om! Men jeg skjønner facinasjonen din for ekstremt store å symmetriske kabler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har den rutinen, om ikke akkurat å studere, så kikker jeg både i doskålen og papir inntil jeg er ferdig og tørke og trodde jeg var den eneste i hele verden :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som beskrevet i innlegg no. 4 sier avføringen en del om kroppens tilstand. Endringer i farve, lukt og konsistens kan være viktige indikatorer på at man bør oppsøke lege - uten at jeg skal gjøre noen paniske her inne. Det er store variasjoner innenfor normalen. Men veldig lys eller veldig mørk avføring kan indikere at noe er galt, i hvert fall hvis det vedvarer.

Så jeg synes det er en god vane å inspisere produksjonen før man sender den ut i verden. Men man behøver selvsagt ikke være like grundig som Ernst Hugo Jähregård i rollen som Dr. Stig Helmer i Lars von Triers "Riget", for de som husker toiletteseansene der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg ser ikke ned i doen, men jeg sjekker på papiret at alt er borte. Har fullstendig noia for å gå rundt uten å være rein, og lukte drit. Har alltid noia for å lukte dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje enda rarere (eller mer nøye) jeg må alltid ta vann på papiret/spytte på det når jeg har bæsja. Det er fordi jeg føler det blir veldig ekkelt å bare tørke.

Jeg tenker nemlig som så.. At hvis man får bæsj på hånden (av en eller annen grunn) så er det ganske ekkelt å bare tørke med et tørt papir, det vil fremdeles lukte vondt av hånden etterpå? Så jeg spytter/tar vann på papiret alltid.

Er det kanskje veldig rart? Jeg liker å a ren rompe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kanskje enda rarere (eller mer nøye) jeg må alltid ta vann på papiret/spytte på det når jeg har bæsja. Det er fordi jeg føler det blir veldig ekkelt å bare tørke.

Jeg tenker nemlig som så.. At hvis man får bæsj på hånden (av en eller annen grunn) så er det ganske ekkelt å bare tørke med et tørt papir, det vil fremdeles lukte vondt av hånden etterpå? Så jeg spytter/tar vann på papiret alltid.

Er det kanskje veldig rart? Jeg liker å a ren rompe :fnise:

De med sans for god hygiene vasker hendene sine godt med såpe og varmt vann etter de har vært på toalettet. Da lukter ikke hendene ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Jeg er kanskje enda rarere (eller mer nøye) jeg må alltid ta vann på papiret/spytte på det når jeg har bæsja. Det er fordi jeg føler det blir veldig ekkelt å bare tørke.

Jeg tenker nemlig som så.. At hvis man får bæsj på hånden (av en eller annen grunn) så er det ganske ekkelt å bare tørke med et tørt papir, det vil fremdeles lukte vondt av hånden etterpå? Så jeg spytter/tar vann på papiret alltid.

Er det kanskje veldig rart? Jeg liker å a ren rompe :fnise:

har du såpe i rompa også da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...