Gå til innhold

Solosang i kirken ...

marre

Anbefalte innlegg

From this moment , den som shania Twain synger.

Hvis man hører på teksten der så beskriver den så utrolig godt hva ett bryllup betyr , i alle fall for meg!

Enig! Denne sangen er en gjenganger i bryllupet våres! Invitasjonen, brudevalsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har tenkt på å ha "Det vackraste" som solosang i kirken! Om det er en som alle andre har, så for det bare være så..Har ikke hørt noen andre som har hatt den! Jeg smeltet fullstendig av den og synes den passer veldig godt til vårt bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bra forslag her, men jeg er litt enig , jeg vil at det skal være litt spesielt også . Ikke bare velge det første og beste man kommer på liksom , no offence , "from this moment" og "det vackraste" er super fine begge to , men som sagt så skal jeg ha en mannlig sanger og syns derfor jeg må finne en litt mer maskulin låt ...er dere ikke enig ?

Jeg tenkte litt på om jeg skulle prøve å velge ut en av Josh Groban sine låter ...... de er helt nyyyyyydelige og passer samtidig også bra med klaver til ... Det fineste hadde nesten vært å valgt en av hans italienske sanger , men da må man jo vite ordenes betydning først , noen som kan italiensk her ? :lol:

Uansett takk for ivrige forslag så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Denne sangen er en gjenganger i bryllupet våres! Invitasjonen, brudevalsen...

Hei

Jeg lurte på hvordan du skal gjøre det med den sangen på invitasjonene osv.....

Jeg er nemlig forelsket i den sangen jeg også......

Skal ikke gifte meg....har ikke spurt "sambo". Men hvis alt går etter planen min...så vil bryllupet være 04.03.2005 (vi er forlovet, men har ikke snakket om bryllup)

Leste i dagboken din at du skulle kalle bordene noe fra sangen , det synes jeg var en koselig og fin ide. Håper du får ett kjempe fint bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no offence

Det er jeg helt enig i! Ville ikke hatt en mann til å synge Det vackraste, blir litt feil for meg! Jan Werner Danielsen har nok mye fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på om jeg skulle prøve å velge ut en av Josh Groban sine låter ...... de er helt nyyyyyydelige og passer samtidig også bra med klaver til ... Det fineste hadde nesten vært å valgt en av hans italienske sanger , men da må man jo vite ordenes betydning først , noen som kan italiensk her ? :lol:

"Jesu, joy of man's desiring" eller "Let me fall" kan anbefales! Høy ståpels-faktor!!!

*Pusekatt er HUGE Groban-fan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex, jeg ville bare si at jeg har spilt den på trompet, og det fungerer kjempefint. MAn kan eventuelt gå opp en toneart siste gangen for å få litt ekstra "trøkk". (Hvis du ikke syntes det blir for "grand-prix"-aktig. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marre: Hvis dere føler det sånn som han synger om, er det en fin sang å bruke.

Jeg synes ofte det blir litt for mange store ord (ja, det er lov med store ord, men det føles unaturlig for meg), derfor har det vært vanskelig å finne en sang til bryllupet vårt. Jeg må si jeg har stor sans for "ett liv för mig", men ellers synes jeg det kan bli litt mye kliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget

Vi hadde en manlig solist og en ganske uvanlig sang til bryllup å være:

I get a kick out of you av Frank Sinatra. Tok ut et vers om at han ikke får noe kick av kokain ( :ler: ), og det var kjempefint! "Alle" kommenterte etterpå at de likte det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bertine(ikkepålogget )

en god venninne av meg skal synge "the rose", uten musikk, bare den vakre stemmen hennes i kirken... åh, det blir romantisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på jakt etter en mann som kan synge "Love changes everything" med Andrew L'loyd Webber. Har hørt den blitt sunget av en mann i et bryllup tidligere, og det var kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Green, ikkje pålogga

Viss eg skulle ha solosong i kyrkja ville eg hatt ein sopran til å synge "Jeg elskar dig" av Grieg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...