blomsterpiken96 Skrevet 9. august 2011 #1 Del Skrevet 9. august 2011 hei! her om dagen skulle jeg i all hast innom apoteket for å rive med meg en sportstape. det som er greia, er at jeg tastet koden, og sprang siden jeg hadde det travlet. når jeg kom hjem så jeg på kviteringen og den kostet 204 kroner! det var veldig mye og jeg studerte kvitteringen bedre, da oppdaget jeg at det sto ikke bare sportstape med ecovag balance vaginal kaps i tilegg!! og de kostet hele 152 kroner! aka jeg betalte for noe jeg ikke fikk med i posen, eller ksulle ha. hele 152 kroner for mye! i og med at jeg er 15 år er dette mye penger... hva burde jeg gjøre? tips? er det noe vits å gå tilbake å klage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 9. august 2011 #2 Del Skrevet 9. august 2011 Ja! Dra tilbake og si at du har betalt for noe du ikke skulle ha, og heller ikke fikk med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 9. august 2011 #3 Del Skrevet 9. august 2011 Det skader uansett ikke å gå innom og forklare saken på en høflig måte. Om du er heldig og møter den samme ansatte kan du ha ekstra flaks med at hun/han husker deg (for alt du vet kan hun/han ha oppdaget feilen etterpå, men ikke hatt mulighet til å få tak i deg sånn uten videre). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. august 2011 #4 Del Skrevet 9. august 2011 Garantert et problem som lar seg løse så snart du går tilbake og forklarer situasjonen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterpiken96 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2011 problemet er at det er hele 9 dager siden.. og i morgen ti..? tviler på at de husker meg i og med at jeg stresset innom... men skal prøve! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #6 Del Skrevet 10. august 2011 problemet er at det er hele 9 dager siden.. og i morgen ti..? tviler på at de husker meg i og med at jeg stresset innom... men skal prøve! takk for svar Kan jo ikke være så viktig for deg når du lar det gå 9-10 dager før du tenker på å gjøre noe med det Regner med du oppdaget det samme dag, da burde du dratt dit dagen etter. Litt sent å gjøre noe først etter nesten to uker... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #7 Del Skrevet 10. august 2011 Kan jo ikke være så viktig for deg når du lar det gå 9-10 dager før du tenker på å gjøre noe med det Regner med du oppdaget det samme dag, da burde du dratt dit dagen etter. Litt sent å gjøre noe først etter nesten to uker... Nå vet ikke ejg om dette er tilfellet for TS, men jeg har over 1 time reise til apoteket. Da er det ikke bare å stikke innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 10. august 2011 #8 Del Skrevet 10. august 2011 Nå vet ikke ejg om dette er tilfellet for TS, men jeg har over 1 time reise til apoteket. Da er det ikke bare å stikke innom. Man kan jo ringe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. august 2011 #9 Del Skrevet 10. august 2011 Altfor seint. Hadde det vore dagen etter, så kunne du prøvd deg (men du har no ansvar for å sjekke kvitteringen før du går derifrå, så eg er ikkje sikker på at du hadde fått att noko då heller), men over ei veke etter? Gløym det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterpiken96 Skrevet 10. august 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 10. august 2011 0 problemo fikk det fikset, hun husket meg og hadde sjekket pris på varen til en dame før meg har vært i syden en uke å er ikke bare bare å reise hjem for 150 kroner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå