Gå til innhold

Kviselignende "utslett" av piz buin olje?


Pepperkakesmulen

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg fått kviselignende "utslett" på skuldrene og såvidt på halsen, har også fått noen litt lenger ned mot midten på ryggen. Jeg har brukt Piz Buin's sololje i denne perioden, og mistenker at det er den huden reagerer på. Moren min har brukt samme olje i samme periode, og hun har også fått samme type "kviser" på brystet og halsen. De er veldig små, mer nuppe-aktige enn kviselignende egentlig. Jeg har også brukt oljen på ben, i ansiktet og på magen, men der er det ingen tegn til nupper.

Har noen andre vært borti dette? Med Piz Buin eller en annen type olje/krem/parfyme?

Huff. Håper det blir borte snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen andre vært borti dette? Med Piz Buin eller en annen type olje/krem/parfyme?

jepp, piz buin gir den nuppeeffekten hos meg. så samme reaksjonen hos ei jeg traff i tyrkia i sommer og faktisk, poppet opp kort tid etter påsmøring med den guffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt jeg har fått soleksem også, men da er det helt annerledes. Da klør huden veldig, blir fort rød og jeg får "hovne flekker". Det går fort bort etter jeg har smurt med aloe vera som kjøler ned huden. Har aldri vært borti disse nuppene før..

jepp, piz buin gir den nuppeeffekten hos meg. så samme reaksjonen hos ei jeg traff i tyrkia i sommer og faktisk, poppet opp kort tid etter påsmøring med den guffa.

Æsj, så utrolig teit.. Skal ihvertfall ikke kjøpe mer av den oljen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...