Gå til innhold

Piercing "nede" i navlen


HoneyG

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har alltid hatt lyst på piercing i navlen.. men jeg fikk ikke ta fordi det var for lite hud over navlen slik at den kanskje ikke kom til å gro, eventuelt sprekke? Derfor har jeg nylig begynt å vurdert piercing nede i "undernavlen" eller hva man skal kalle det. Er det noen som har dette? eller har noen meninger om dette? Jeg har egentlig alltid tenkt at det ikke var noe fint, men etter å ha sett litt bilder så ser det ikke så værst ut. I hvertfall ikke hvis man har en med litt pynt som henger ned synses jeg. Er det vondere å ta nede eller er det likt? takk for svar! :-) og legg gjerne med bilde hvis du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Jeg synes det er fint jeg :)

Hvorfor være lik alle andre når du kan gjøre en liten vri som kanskje ikke så mange andre har? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg også tenkte :) litt artig når det er anderledes da det er så mange som har piercing i navlen! Men jeg har ikke gått å spurt om det da.. kan jo være jeg ikke kan ta nede heller :( Men jeg er 20 år nå da. Synes dere det er for gammelt til å først ta hull i navlen? Har jo aldri fått oppfylt fjortis drømmen min så jeg har jo enda lyst på, hehe. Men jeg ser ikke så gammel ut da:P Men jeg tenker at hvis jeg hadde tatt hull i navlen da jeg var 16 så hadde jeg ikke tatt den ut nå selv om jeg er eldre hvis dere skjønner:) Synes det er fint jeg, men nå er jeg jo så vandt til å se folk som har det oppe på den "vanlige" plassen i navlen, så hadde vært kjekt å høre hva andre mener om piercing nede i navlen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...