Gå til innhold

når man ikke klarer å spise lengre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skulle plassere dette, men skriver her...

Jeg har lidd veldig psykisk i den siste måneden, føler meg helt alene uten noen og har fått en tanke om at jeg ikke vil leve. Jeg er en student som har klart 4 år av studiet mitt nå, er på siste året og det er nå jeg først føler det sånn. Klarer ikke meg gjennom dette året og jeg blir veldig stresset av det. Grunnen skyldes at jeg har mistet den jeg elsker. Han var den eneste jeg hadde, har egentlig ikke særlig kontakt med min familie heller..Har nå ikke spist på flere dager og merker selv at det er dette jeg vil. Hva vil skje hvis jeg fortsatt ikke spiser? Hvor kan man eventuell få hjelp. har jo egentlig ikke lyst å føle det sånn. Har heller ikke råd til psykolog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du ikke spiser over en lengre periode vil kroppen din få det vondt da den ikke får de næringstoffer den trenger for å fungere. Kroppen klarer seg lenge ute mat, men energinivået ditt vil være på ca null.. Det viktigste er ihvertfall at du drikker så du ikke blir dehydrert.. For lenge uten vann funker bare ikke.

jeg vil virkelig anbefale deg å ta kontakt med fastlegen din, som kan vurdere deg og evt henvise deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...