Pinkee Skrevet 9. august 2011 #21 Skrevet 9. august 2011 Når jeg leser slike tråder som dette, da skjønner jeg godt hvorfor folk dropper å oppdatere statusen sin. Ingenting er jo bra nok 2
pinar Skrevet 9. august 2011 #22 Skrevet 9. august 2011 Når jeg leser slike tråder som dette, da skjønner jeg godt hvorfor folk dropper å oppdatere statusen sin. Ingenting er jo bra nok Syns alle type statuser nevnt i denne tråden er irriterende statuser. Er mange morsomme statuser og. Gjerne hverdagslige ting med litt ironisk vri kan trekke på smilebåndet mitt.
hjertesukka Skrevet 9. august 2011 #23 Skrevet 9. august 2011 Har en følelse av at folk blander denne (positive) tråden og den andre, der man skulle nevne statuser som irriterer. Her skal vi vel prate om statuser som er greie?? Er veldig generell nå, bare så det er sagt. 1
Gjest Håpløs Skrevet 9. august 2011 #24 Skrevet 9. august 2011 Liker oppdatteringer av politisk art som kan føre til en skikkelig diskusjon.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #25 Skrevet 9. august 2011 tror heller problemet er at gjennomsnittspersonen på facebook har 200-300 venner. Da er det ikke mye rart at statuser blir irriterende. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #26 Skrevet 9. august 2011 Jeg liker de fleste statuser. Hvis jeg ikke liker statusene til en person,er det som regel fordi jeg ikke liker personen. Og det jeg har gjort med det - jeg sletter dem. Enkelt og greit. Statuser som er fulle av skrivefeil er det eneste jeg irriterer meg litt over.
Gjest Anuket Skrevet 9. august 2011 #27 Skrevet 9. august 2011 Nå har jeg lister på facebook, dvs. hvor kun de nærmeste kan se alt, så har jeg studievenner (folk jeg studerer med, kollokvie etc, som kun kan se litt,) og limited (gjerne mennesker fra deltidsjobb, bekjente fra en fest etc. - som ikke kan se bilder eller status ) Så jeg poster som regel det jeg føler eller skal den dagen. Mye spennende blir det ikke, men jeg spammer ikke folk med alt for mye usakligheter heller Poster gjerne om jeg skal på trening, og prøver å få med meg noen andre (hater å trene alene). Skal jeg noe gøy poster jeg det, skal jeg på ferie etc. Syns man heller skal la være å tenke hva alle andre synes er greit, tenk heller hva du misliker å lese så finner du en middelvei
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #28 Skrevet 9. august 2011 Det meste er greit, med måte. Det meste er greit når man ikke oppdaterer statusen flere ganger om dagen. Utover det vil jeg si følgende: - Det er greit å skrive om varierte ting! (Ikke KUN statuser som handler om klaging på været, helsa osv eller KUN statuser som handler om barna eller klesvaska, eller KUN statuser som teller ned til ferien) . Det er greit å skrive litt korte statuser! - Det er greit å skrive ting som ikke er for interne slik at det er tydelig at kun et fåtall skjønner den og skal skjønne den. - Det er greit å skrive om trivielle ting om det skrives med en snert eller humoristisk vri - Det er greit å ikke være ekstremt klagete. Det er også greit å ikke være overdrevent positiv. - Det er greit å ikke bruke hundretusen smileyer og hjerter. 4
Gjest SelvesteTerese Skrevet 9. august 2011 #29 Skrevet 9. august 2011 Jeg synes det er kjekt å lese om folk har fått seg jobb, kommet inn på et studie eller fine sitater
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå