FoxyFish Skrevet 9. august 2011 #21 Skrevet 9. august 2011 Jeg synes hun er ei pen jente, jeg! Hun skiller seg ut, og har mangle flotte trekk i ansiktet.
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #22 Skrevet 9. august 2011 Hun har et spesielt utseende, men er absolutt ikke stygg. Jeg liker hennes utseendet. Jeg har sans for mennesker som ikke ser ut som alle andre.
Gjest Katten. Skrevet 9. august 2011 #23 Skrevet 9. august 2011 Der snakker vi å starte livet i motbakke.
sequin Skrevet 9. august 2011 #24 Skrevet 9. august 2011 Først tenktej eg "OJ", men etterhvert som jeg klikket meg inn på flere bilder på google, så fikk jeg litt sansen for henne
Gjest Skrevet 9. august 2011 #25 Skrevet 9. august 2011 Synes hun er pen jeg men det bildet som ts dro fram var jo ikke akkurat vakkert..
Askael Skrevet 9. august 2011 #26 Skrevet 9. august 2011 hun er stygg. ser ut som en mann. heste ansikt. ...nesten så jeg lurer på hva slags menn du kjenner. 3
Gjest FrekkeDereEr!! Skrevet 10. august 2011 #27 Skrevet 10. august 2011 Hun er da ikke stygg? Uting å si!! Hun har et spesielt utseende, og hun kler ikke håret som TS la ved. Derimot synes jeg hun kler å ha kort mørkt hår. Starte livet i motbakke? Geez...
Gjest lol? Skrevet 10. august 2011 #28 Skrevet 10. august 2011 Hvis hun er stygg hva er jeg da???? Viste verden var opptatt utseende, men ikke så opptatt av det. Man kan vel ikke noe for hvordan man ser ut. Folk gjør alltid en fjær om til tusen høner
Llise Skrevet 10. august 2011 #29 Skrevet 10. august 2011 Hun har et spesielt utseende, og ser ikke ut som alle andre. Syns det blir for dumt å kalle hun stygg, bare se her: http://bit.ly/roc2RW og http://bit.ly/pPSINg Hva syns dere om søstrene, da? Scout LaRue og Tallulah Belle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå