AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Det er mange som sier at Rumer Willis er stygg og lite heldig med utseende sitt, og de kan ikke fatte at hun er datter av Bruce Willis og Demi More. Hva syns du om Rumer ?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Ser med en gang at dette er dattera til Demi Moore i allefall. Men jeg synes hun kaster vekk utseende sitt skikkelig. Annerledes bryn, annerledes hårfarge og frisyre, mer feminin enn maskulin sminke. Hun har et hardt, avstøtende ytre med den måten hun fremstår som nå, på en måte. Hun kunne gjort seg VAKRERE, men hun er ikke stygg, hun gjør seg stygg. 4
Gjest HunterLady Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Ser veldig godt hvem som er foreldrene, så skjønner godt hvorfor hun ser ut som hun gjør. Bruce sitt lange ansikt og Demi sine ansiktstrekk. Synes ikke hun var spesielt vakker, nei.
Lunivere Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Hun er ikke akkurat noen skjønnhet, og det er bare noe med ansiktet hennes som er "feil".
Gjest "gjest" Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Hun er en skulpturell skjønnhet. Vekker oppsikt. Det liker jeg.
Gjest HunterLady Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Mye finere her: http://www.hairpedia.com/hair-styles/Latest-Hairstyles/Short-Hair-Styles/Rumer-Willis-003850.jpg Hun har et veldig maskulint ansikt. Er det som trekker henne litt ned for min del.
Surriball Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Hun er ikke en slående vakker kvinne, det syns jeg ikke. Men jeg syns hun er helt alminnelig, gjennomsnittlig pen! Og med riktig sminke og bekledning (siste bilde) ble hun jo ganske søt i mine øyne
Antlers Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Ingen klassisk skjønnhet, men jeg synes hun er veldig pen på en spesiell og særegen måte. På bildet i hovedinnlegget så hun grusom ut, men hun kan når hun vil. Også de klassiske skjønnhetene kan se grusomme ut med feil hår/sminke/klær. Synes hun ser langt bedre ut på disse bildene: http://cdn.blogs.sheknows.com/celebsalon.sheknows.com//2009/09/rumer-willis-long-auburn-hairstyle-sept-09-682x1024.jpg http://www.dowbuzz.com/wp-content/uploads/2007/12/rumer-willis-bruce-daughter.jpg http://images.nymag.com/daily/intel/03_rumer_lgl.jpg 2
Gjest Raindrops Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Hun har et spesielt utseende, men er absolutt ikke stygg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Tror ikke det kan være lett å vokse opp med en kjekkk far og en pen mor, og selv få vite gjennom media hvor stygg hun selv er... Hun må finne det som passer henne
Gjest Iah Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 (endret) Hun er ingen klassisk skjønnhet, men jeg synes på ingen måte hun er stygg. Med unntak av på det første bildet, ingen ser bra ut med ihjelbleket hår og altfor mørke øyenbryn. Endret 8. august 2011 av Iah 1
pantora Skrevet 9. august 2011 #12 Skrevet 9. august 2011 Synes det er en uting, sånn generelt, å kalle noen mennesker for stygg... Rumer har et spesielt utseende, på en positiv måte. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #13 Skrevet 9. august 2011 Jeg syns hun er pen, på en spesiell måte som nevnt her. Hun er særegen, ikke mange som ser ut som henne! Det er 30 på dusinet av en del av de typiske klassiske skjønnhetene, slik som disse http://www.keapr.com/images/85031f2b-8366-433a-ad1c-d88ec3272d94.jpg Dette er jo pent, men åh så kjedelig når alt for mange ser slik ut.
Askael Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 Himmel hun er jo blitt voksen! Nå føler jeg meg gammel gitt. Hun har et spesielt utseende ja, med et veldig fremtredende hakeparti. Stygg er hun imidlertid ikke.
Gjest Leonidene Skrevet 9. august 2011 #15 Skrevet 9. august 2011 Ho hadde eit noget spesielt utseende, ansikt er litt for langt og muligens bredt nederst (eller så er munnen litt for liten, eg er ikkje sikker)... Hårsveis og farge var grusom og ukledelig. Men utenom det er ho flott. Nydelige øyne.
Gjest Jytte Skrevet 9. august 2011 #16 Skrevet 9. august 2011 Jeg synes hun er befriende flott og ikke en som det går 15 på dusinet av. Men bildet du har lagt ved er jo veldig lite flatterende, men hvem av oss har ikke gjort noe lignende med håret i løpet av oppveksten? På dette bildet er hun både flott og spennende - synes hun er nydelig jeg for min del. 1
Gjest Alabama Skrevet 9. august 2011 #18 Skrevet 9. august 2011 Rumer Willis ser da helt gjennomsnittlig ut? Synes ikke hun er stygg.
Gjest Cosette Skrevet 9. august 2011 #19 Skrevet 9. august 2011 Jeg synes absolutt ikke hun er pen. Fine øyne har hun, men helhetlig har hun overhodet ikke et pent ansikt. Jeg liker spesielle og spennende ansikter, men spesielt er ikke automatisk det samme som pent Hun trenger absolutt ikke gjemme seg under en plastikkpose heller. Men hun bør nok finne andre kort å satse på enn utseendet, og det er vel helt greit?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #20 Skrevet 9. august 2011 hun er stygg. ser ut som en mann. heste ansikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå