AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Del Skrevet 8. august 2011 Mulig dette spørsmålet hører like godt inn under velvære og kosmetikk, isåfall er det bare å flytte det. Jeg har svært lyst til å få bleket tennene mine, siden de har blitt gule langvarig storkonsum av te og kaffe. Jeg tenker å få det gjort hos tannlegen, eventuelt at han sender med meg en hjemmeblekingsskinne. Er det noen som har erfaring med tannbleking? Blir tennene fort gule igjen? Når fikk du det utført, og hvor mye kosta det? Tannbleking sliter vel uansett noe på emaljen, sånn at en ikke skal gjøre det mange ganger... Er det til sist noen som har fått bukt med kaffe/te-avhengighet? Det er jo dumt å bruke mange tusen på hvite tenner bare for å drikke dem gule igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #2 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg kjøpte skinne og bleking på nettet, veldig fornøyd. Etter to ganger ble tennene så hvite at folk spurte hva jeg hadde gjort. Har også fått mer selvtilitt. Har holdt seg i 6 mnd, og hvis de blir gule er det bare å friske opp med en natts bruk. Begynte å ise litt, men da brukte jeg bare pro relief Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumleskaft Skrevet 8. august 2011 #3 Del Skrevet 8. august 2011 Har brukt WhiteStrips. Kan virkelig anbefale dem!! Kjøpte dem over e-bay. Brukte først de som man bruker en gang for dagen i 14 dager eller noe sånt, så etter ca 6 måneder (når jeg selv syntes at det trengtes) kjøpte jeg en pakke av dem som er super-effektive og bleker tennene på 2 timer. Det var en pakken med 4 stk, beregnet på bruk hver 3.måned - hvite tenner et helt år!! Kjøpte i tillegg crest white tannpasta, den er kjempegod!! Når isingen kom under blekeprosessen brukte jeg pro relief og fluortabletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå