Gå til innhold

Hva feiler jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Først av alt må jeg bare nevne at jeg blir veldig redd hver gang jeg har smerter noen plasser, og jeg ikke vet grunnen. Så derfor må jeg jo bare høre om noen her vet hva det skyldes, eller har opplevd det samme! Hehe :)

For noen dager siden fikk jeg veldig vondt i hodet, og hadde litt febertendenser. Kjente på kroppen at jeg ikke var i form. Har ikke hatt feber i det siste, men hodepinen har ikke gitt seg. Kjenner den på en måte "bak øynene", om jeg kan si det slik.

For to dager siden hadde jeg også intense smerter i brystet og bak i ryggen (ikke i selve ryggen, men omtrent samme plass som rundt brystet bare på baksiden, vet ikke hva som ligger der, haha). Det kom i perioder, og noen ganger stakk det veldig.

Kjenner litt av det samme ikveld itillegg til hodepine, og så lurer jeg så på hva det kommer av.

Noen som har peiling? Og beklager for at jeg er litt drama over så lite. Hehe. Men ingen som tvinger dere til å lese :)

Og så er jeg skikkelig redd, siden jeg har spist så forferdelig usunt i det siste, og har forferdelig dårlig samvittighet. Det har vel ingen sammenheng? Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det omtrent slik hele tiden.... mer eller mindre kraftig hodepine og smerter i rygg/bryst slik du forklarer.

Det kommer av muskelstramninger og knuter bak i rygg og nakke.

Stikkninger er også vanlige muskelsmerter.

Er du veldig bekymret er det greiest med en legetime. Om ikke annet for å slippe bekymringen med å lure på hva dette kan være.

Får en en diagnose, eller forklaring roer gjerne smertene seg en del forde en HVET hva det er :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...