daemonia Skrevet 8. august 2011 #1 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Jaja, nå er vi hjemme fra legen igjen. Legen har ordnet med blodprøver for både laktoseintoleranse og cøliaki, og skulle ta kontakt med sykehuset og høre med dem hvorfor de ikke gjorde det selv når de først mistenkte laktoseintoleranse. Hvis de prøvene var negative så regnet han med at det var et magevirus som brukte lang tid på å gå over, og som bare gav utslag i smerter og ikke diare eller oppkast. Så får vi håpe at det virkelig ikke er noe galt da og vente en ukes tid og se hva resultatet blir Endret 8. august 2011 av daemonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. august 2011 #2 Del Skrevet 8. august 2011 Kan det være noe psykisk? Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2011 Kan det være noe psykisk? Lykke til hos legen Ja det kan jo være, han begynner jo på skolen om halvannen uke Men da skulle det kanskje ikke gjort vondt når jeg holder på høyre siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 8. august 2011 #4 Del Skrevet 8. august 2011 Når det gjelder psykiske plager som gir utslag i fysiske smerter, så kan det sette seg hvor som helst i kroppen. Så høyre side av magen er ikke ensbetydende med blindtarmbetennelse. Da jeg var yngre så fikk jeg alltid vondt på høyre siden av magen, men det var ikke noe galt med meg, men jeg gruet meg vanligvis til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 8. august 2011 Jaja, nå er vi hjemme fra legen igjen. Legen har ordnet med blodprøver for både laktoseintoleranse og cøliaki, og skulle ta kontakt med sykehuset og høre med dem hvorfor de ikke gjorde det selv når de først mistenkte laktoseintoleranse. Hvis de prøvene var negative så regnet han med at det var et magevirus som brukte lang tid på å gå over, og som bare gav utslag i smerter og ikke diare eller oppkast. Så får vi håpe at det virkelig ikke er noe galt da og vente en ukes tid og se hva resultatet blir Det var ikke meningen at dette skulle redigeres, jeg kom borti feil ikon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå