Gå til innhold

Rar livmor


qvini

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har nå denne sommeren brukt ppillene mine til å hoppe over mensen, siden det aldri har passet seg å ha den. Og jeg har tatt pillen min hver eneste dag, til noenlunne samme tid. Men problemet mitt er at jeg har en konstant smerte i livmoren min, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det kan virke som om den strekker seg eller noe slikt. Er iallefall det beste jeg klarer å fortelle. Men jeg har også begynt å "blod", men ikke som vanlig mensen. Når jeg e på do kommer det som om det er skittent eller noe lignende, men i undertøyet er det tørket.

Jeg anner ikke hva dette her kan være, kanskje noen har opplevd noe lignende? Børr jeg komme meg til legen eller noe?

QvinI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig at det kommer spotting når man utsetter mensen over lengre tid, akkurat det er helt normalt. Jeg tror heller ikke det er noe unormalt i at du kjenner smerter i livmoren, men det kommer jo an på hvor kraftige de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spotter (brunt blod) og livmoren murrer siden kroppen din behøver en pause fra pillene nå. De fleste opplever dette om de hopper over mensen over tid. Ta syv dagers pause fra pillene slik at du får en bortfallsblødning. Det har ingenting å si når du gjør dette, så lenge du har tatt pillen sammenhengende mer enn tre uker er du beskyttet. Du behøver ingen legetime med mindre problemene fortsetter etter at du har tatt en pille-pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...