Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Hva hadde du gjort hvis du fikk vite at en på jobb er bifil?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Fikk nylig vite at en av damen på jobben er bifil. Grunnen til at jeg ble så overrasket, er at hun er gift. Skjønner jo at folk kan være bifile selv om de er gift, men jeg har jo derfor også tatt det forgitt at hun er hetrofil, siden hun har mann.

Hadde dere sett på/oppførte dere anderledes ovenfor denne personen, etter at dere hadde fått vite det eller? Jeg som spør er jo dame, så jeg lurte litt på hva dere andre damer tenker rundt dette?

For meg er det akkurat det samme hva slags legning folk har. Det betyr jo ikke at bifile interesserer seg for alle. De tenner jo også bare på noen få, slik som hetrofile, homofile og lesbiske.

Skjønner ikke spørsmålet... Mine kollegaers legning har jeg ingenting med så lenge de ikke sjenerer eller involverer meg i det.... Er de gode kollegaer så er de det uansett kjønn eller legning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er selv bifil, og kjæresten min er gutt. Må si jeg er en smule sjokka over at dette er et tema i det hele tatt! :o :o

FOLKENS! VI ER I 2003!! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...