Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Selv om du hadde enkelte symptomer så lenge før IKM sist så betyr det jo ikke at det kommer til å være på akkurat samme måte nå andre gangen. Så jeg hadde ikke gitt opp håpet enda ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om du hadde enkelte symptomer så lenge før IKM sist så betyr det jo ikke at det kommer til å være på akkurat samme måte nå andre gangen. Så jeg hadde ikke gitt opp håpet enda ;)

:klemmer:

Takk!

Jeg bare innbiller meg at jeg må føle noe. Hva som helst lissom. Men nei, ingen verdens ting gitt.

Jeg kjøpte test i dag da, måtte innom apoteket uansett så. Der står det jo at man kan teste fire dager før forventet mens. Men syns det hørtes veldig tidlig ut. Da kan jeg jo teste allerede onsdag. Nei, håper jeg klarer å holde meg lengre enn det altså. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå herregud!

Holder snart ikke ut. Hvordan skal dette gå? har det ikke klaffa nå (noe som jeg ikke tror) så er jeg redd jeg kommer til å føle det like "ille" hver pp. Jeg syns dagene i dpo-land går så jæææævelig sakte.

Og jeg vet at CB testen sier at jeg kan teste i morgen. Men jeg syns det er så tidlig, og er redd for å få en falsk negativ.

Så har jeg og mannen lyst å dra på hyttetur i helga, og da hadde det vært hyggelig å tatt seg et glass vin lørdags kveld om jeg ikke er gravid, så da vurderer jeg igjen om jeg kanskje skal teste på fredag. Det er jo bare to dager før ikm. Så kanskje jeg klarer å være flink pike og vente til fredag (i stedet for i morra) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer å vente til fredag ;)

Da har vi noe å se frem til begge to :jepp:

Du kan teste med god samvittighet før hyttetur og jeg skal på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer å vente til fredag ;)

Da har vi noe å se frem til begge to :jepp:

Du kan teste med god samvittighet før hyttetur og jeg skal på ul :)

You are so cute ;)

Hmmmm...ok. Vente til fredag :)

I morra tidlig er jeg sikkert så stressa uansett at jeg ikke får tid til å teste :P

Har tidligvakt og skal levere lillemann i barnehagen før jeg begynner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg ikke fult så spent lengre. Føler meg så lite gravid at jeg ikke tror det er noe der. Men greit å få det bekrefta/avbekrefta på fredag.

Er litt skuffa allerede kjenner jeg :P

Men likevel ikke sånn sippe skuffa, og det er litt deilig :) Var litt redd for at jeg skulle ta helt på vei :P

Men venter jo til fredag uansett så får man se. Men er den negativ skal jeg bestille nye el-tester. Syns det var veldig greit å kunne vite når el faktisk er, ihvertfall når jeg ikke vet hvordan syklusen min er enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du teste i morgen tidlig? :)

Man vet aldri da! Jeg følte meg ikke særlig gravid før jeg fikk positiv test jeg heller altså! Hadde ingen symptomer før ca uke 5.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du teste i morgen tidlig? :)

Man vet aldri da! Jeg følte meg ikke særlig gravid før jeg fikk positiv test jeg heller altså! Hadde ingen symptomer før ca uke 5.

Lykke til :klem:

Ja, jeg gjør det. For om jeg ikke er gravid så skal jeg ta et glass vin i morra kveld som trøst tenkte jeg :P

Jeg sammenligner meg nok veldig med hvordan jeg hadde det i sist. Har vært mange ting som skjer i kroppen merker jeg da, i forhold til hva som skjer når jeg har hatt hormonprevansjon.

Skal oppdatere i morra jeg før jeg begynner på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var kjedelig :kose:

Men da får du kose deg med et glass vin i kveld, eller flere, med god samvittighet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem1: Det var synd.. :(

Men da blir du sikkert gravid neste periode, eller neste der igjen :jepp: Kos deg med vin i kveld!! Det savner jeg :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke akkurat så mye vin på meg i helga da. Fredag ble det et lite glass, og lørdag et halvt et. :gjeiper:

Men var jo ikke akkurat noe fest jeg skulle på heller ;) Vi har vært på hytta, og det var bare så hyggelig :) Er så deilig å komme seg litt bort. Er bare 30min å kjøre. Er mamma sin da, så vi var sammen med ho og mannen frem til lørdag, så fikk vi den for oss selv til i dag. Men var ikke noe godt vær i dag så vi dro relativt tidlig hjem. Så vi tenkte at kino passa bra i dag sammen med sønnen, men neeeida, de fikk tekniske problemer og vi fikk ikke sett filmen. Men det er jo ikke så ille i seg selv, feil kan skje uansett hva man gjør. Men ingen som å sa ifra, og etter 35 min gikk jeg å spurte. Og ingen kom å sa noe da heller, men jeg sa nå ifra til de i salen. Vi fikk tilbud om ny film og penger tilbake, men det passa dessverre ikke oss, så skulle jeg kjøpe nye billetter til i morra og måtte betale mer siden jeg hadde kjøpt på nettet og det var billigere. Men det nekta jeg og gikk derfra i sinne :gjeiper:

Skal sende mail til kinosjefen og klage. Når andre får ingen penger og ny film og jeg får ikke lov til å kjøpe nye billetter til samme pris en gang. Da blir jeg irritert. Og pms i tillegg! Blæ! :kjefte:

Sånn ut med frustrasjonen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og lillemin har vært å sett på smurfer. Det var hyggelig :) Så nå er jeg sliiiiten, jeg fikk ikke mensen i dag som jeg trodde da (om den ikke kommer i løpet av de siste timene av dagen)men jeg merker den er på vei. Skikkelig murringer, kviser, en vond pupp (ja en :gjeiper: vet ikke helt hvorfor det da)

Nå er jeg sliten og gleder meg til senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går kveld/natt kom mensen. Så tror jeg har en syklus på 29 dager. Så nå har jeg endra tickeren min. Men vet jo ikke om syklusen kommer til å være lik hver mnd.

Men dette betyr at vi er på pp2 :tommelsmil:

Jeg har egentlig litt lyst å kjøpe nye el-tester for det var så gøy å teste. Men så er jeg litt redd for å stresse meg selv, så vurderer egentlig bare å la det være, og prøve å ta det knusende med ro og ha sex når vi har lyst og ikke når vi "må".

Får prøve det så får man se hvor lenge jeg holder ut :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå akkurat nå ligger jeg på sofaen og hører på lillemin som blir lagt i senga av pappan sin.

"DEN ER HEEELT LIK PAPPA"

"Den er blå, men den er grønn."

"Sånn har vi sett før"

"SEEEE PAPPA, DER VI VÆRT!"

Han er bare så fantastisk deilig for tiden, eller han er det alltid, men jeg må si at denne tiden her er den beste så langt, alle ordene, all kjærligheten, viljen og ALT.

Ikke rart jeg vil ha fler :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...