Gå til innhold

Hvordan skal det kjennes ut inne i fitta?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man stikker en finger selv inn i fitta, hvordan skal det kjennes ut da? Hvis jeg stikker fingeren og kjenner på veggen opp mot magen er det en kul der. Så tar jeg fingeren til høyre eller venstre så kommer jeg på siden av kulen. Så kulen er på midten hvis dere skjønner. Er litt størrelse på den og. Jeg bruker sjelden å onanere på den måten at jeg stikker fingeren inn i skjeden, så ikke kjent så mye der. Men la nå plutselig merke til den kulen. Er det normalt, og den skal være der, og at det er bare jeg som er paranoid, eller er det noe som er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ett merkbart g-punkt når jeg er kåt. Det blir nesten som en ru/knudrete kul. Jeg klarer ikke stimulere g-punkt selv, noe som gjorde meg bekymret i begynnelsen, men med hjelp merkes det godt at det er g-punktet :lur: Kan det være g-punktet ditt du merker? Jeg er også lav og trang, så "kulen" min ligger lavt i skjedeveggen.

Men er du bekymret er det lurt å bestille en GU, så kan du få legen til å bekrefte (eller avkrefte) hva det er :) En GU er jo alltid greit å ta uansett, så får du sjekket at alt er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å beskrive, men den er kanskje 1 cm. Jeg var ikke kåt når jeg oppdaget den, så er nok ikke noe g-punkt som blir større eller noe på grunn av at jeg ble kåt, for det var jeg ikke. Vet ikk ehvor g-punktet ligger heller, for aldri fått g-punkts orgasme, eller vaginal orgasme. Jeg kjente på den nå noen minutter etter forrige gang, og nå følte jeg den var mindre. Først var den glatt, så etterpå tror jeg den var litt ru/glatt. Men om jeg presser fingeren enda litt lengre inn, så er det en annen kul. Får ikke til å kjenne ordentlig, for har akkurat for korte fingre til det. Er ikke heller det livmortappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liknende kul på samme sted.

Har alltid gått ut i fra at det er normalt og at det er livmortappen (?), gynekologen har i alle fall aldri kommentert den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er livmortappen, og det er helt normalt ;) Hos enkelte ligger den lavt, hos andre høyt. Den ligger også høyere eller lavere avhenging av hvor man er i syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dette er livmortappen, hva er da den klumpen litt lengre inn (akkurat dit fingeren min kommer til)? Sett litt på bilder og ser ut som heller dette er livmortappen. Så hva er den kulen man kommer til før denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...